kan faktiskt tänka mig det... konstigt att jag aldrig lagt märket till det dock?Men det var dyrt . Tog flera månader att få dit det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
kan faktiskt tänka mig det... konstigt att jag aldrig lagt märket till det dock?Men det var dyrt . Tog flera månader att få dit det
På kungsholmen i sthlm ska hemvärnet ha övningar i morgon. Skulle passas några broar. Det skulle kunna vara nåt liknande?
Otroligt att de varnade med en liiiten notis i tidningen "mitt i" och avslutade med att de inte ville skrämma någon. Då annonserade de fel.lär bli kalabalik i morrn.
Så stadsnära? De har ju varit i vattnet och sådär men när jag har varit i stan har jag inte trillat in i några övningar.Militären har väl varit i Stockholm i flera veckor och övat nu?
Så stadsnära? De har ju varit i vattnet och sådär men när jag har varit i stan har jag inte trillat in i några övningar.
Läget är kaotiskt här nu när jag vaknade upp Aldig sett nått liknande Kusligt
Jag har låst dörren med kätting o bommat igen alla fönsterVar rädd om dig, berätta inte för någon var du är!!
Kanske jag kan få provskjuta kanonen. Tänt vare härÄsch då, stick ner till trupperna med lite kaffe!
Äsch då, stick ner till trupperna med lite kaffe!
Äsch då, stick ner till trupperna med lite kaffe!
...........å vi ska kunna klara av att försvara ossNär Skövde hade övning satte jag och deras kapten oss och delade en pizza medan de tittade på. Sadism på hög nivå! Jag gillar inte ens pizza
Vi hittade ett militärt lastbilssläp i en rondell i Halmstad en gång. En stackars värnpliktig hade gjort bort sej, och visste inte ens om det än.
Älskar stadsövningar!
Ja det är klart. Gratis är gottNu var det ju inte militärer men min mosters grannar brukade bjuda polisen på kaffe när de hade span på lokala HA. De stod vid grannarnas staket och det var mycket uppskattat