Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Okej, ska fatta mig kort! Håller just nu på att göra pepparkaksdeg, och jag brukar göra så att jag smälter ihop smör, socker, sirap och...
Svar
3
· Visningar
1 212
Senast: Fazeem
·
Äldre *Gnälltråd* Hela det här året (åren!) har bestått av ena motgången efter den andra. Går någonting bra så händer något annat som sabbar...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 823
Senast: Mirre
·
Äldre Hur kan man kolla om en person som jobbar i Norge har skulder och vilken inkomst den har? Vore jättebra att få reda på det så tack på...
Svar
1
· Visningar
1 549
Senast: lil-sis
·
Äldre Hej förresten, evigheter jag varit inloggad här. Jag har varit besatt hela dagen av att komma på vilken låt det här är som jag hörde på...
Svar
5
· Visningar
982
Senast: Lyan
·
Äldre Jag söker med ljus och lykta ( :P ) efter en bilformad lampa till min lillebror i julklapp =) Någon som råkar veta vart man kan hitta...
Svar
3
· Visningar
664
Senast: lisa412
·
Äldre Jag är helt beroende av att använda teriyakisås när jag lagar mat. Helst marinaden då. Såsen man köper är lite mer söt. Jag använder den...
Svar
8
· Visningar
1 458
Senast: purity_666
·
Äldre Någon som bott/jobbat/rest en tid i Indonesien som kan berätta om sina upplevelser? I september nästa år ska jag resa inom mitt yrke...
Svar
3
· Visningar
800
Senast: Anna_
·
Äldre Någon som har tape extensions här? :) Hur ska de kännas när de sitter på? Är det vanligt att de småluggar lite? Jag gjorde extensions...
Svar
0
· Visningar
482
Senast: Centaur
·
Äldre Är det någon här som har erfarenhet av att åka på semester till Kroatien? =) Var åkte ni och vilken tid på året isåfall? Kunde ni bada...
Svar
10
· Visningar
1 475
Äldre Jag behover lagga till lite mer musik till min gym-playlist och skulle vilja ha en massa forslag pa bra peppiga latar. Just nu ar allt...
Svar
2
· Visningar
499
Senast: Emtherlia
·
Äldre Jag har läst några böcker som "Touching the void" och "K2 på liv och död", och fascineras av sådana berättelser. Har någon av er något...
Svar
18
· Visningar
970
Senast: ylvali2
·
Äldre Locka mig hit och locka mig dit - fine, det är fint med lockar. Men dra mig baklänges och kalla mig Ragnar vad det är överjävligt att...
Svar
19
· Visningar
19 943
Senast: LindgrenV
·
Äldre Min ack så underbare make fick för sig att spruta citronsaft på vår hund när hon stod och skällde framför tv:n i höstas. Det hjälpte...
Svar
5
· Visningar
746
Äldre Om man ska ut med en dam på en krog i Stockholm, är då Lilla Ego ett bra val :) eller finns det bättre
Svar
3
· Visningar
601
Äldre Nästa lördag fyller jag år och då vill jag ha en Sgroppino. Men var i Stockholm hittar jag en bar där jag kan smutta på denna från...
Svar
11
· Visningar
1 613
Äldre Jag är beroende av att ha musik i öronen och använder därför mina hörlurar tills de bokstavligt talat faller isär. För tillfället...
Svar
18
· Visningar
1 149
Senast: Jaulgreis
·
Äldre Jag håller på att göra ett eget julkort (bild på min hund). Men vill ha något annat än ett God Jul på framsidan, det tänkte jag ha inne...
Svar
2
· Visningar
1 375
Senast: Idas
·
Äldre Till min halloweenkaraktär hör det till att brösten sitter ihop totalt och är så upptryckta det bara går. Hur åstadkommer jag bäst...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
18 113
Senast: lil-sis
·
Äldre Länk. Jag fattar inte. När en psykiatriker får behålla sin legitimation efter att ha utnyttjat en patient sexuellt, när är det...
Svar
14
· Visningar
1 343
Senast: Mammas
·
Äldre Vad gör man med späckhuggare som dör på djurparker? Alltså med kroppen? Hur forslar man bort den och bränner man kroppen eller låter man...
Svar
14
· Visningar
1 524
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama