Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre För 3-4 veckor sedan knackade en man på som meddelade att ett rör gått sönder på fjärde våningen och att de ville mäta och se om vi var...
Svar
2
· Visningar
755
Senast: nexxa
·
Äldre Jag har inte riktig vänner. jag alltid ensam.
Svar
6
· Visningar
939
Senast: bejkonfis
·
Äldre Jag byter lampor, byter lampor, byter lampor. Bodde i stan några år och där trodde jag det var den stora industrin som orsakade spikar...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 288
Senast: dobbis
·
Äldre Hörde en låt ca 14.27 idag på p3. Såklart finns givetvis inte den tiden utlagd på deras hemsida. Den går nåt i stil med ooo aaa be...
Svar
2
· Visningar
527
Senast: pepp
·
Äldre Tänkte höra om någon känner till vad som gäller. Jag var med om en ridolycka för 2 veckor sedan och har fått 3 frakturer i ryggen. Det...
Svar
8
· Visningar
946
Senast: Gnist
·
Äldre I sommar åker familjen på 3-dagars resa till fredrikshamn och the reef. Omdömena varierar om detta ställe så vi räknar med att även...
Svar
0
· Visningar
551
Senast: Bexzor
·
Äldre Tror ni det blir en kul jul med Dorsin i rutan som täner ljuset eller blir det bara trams :meh:
Svar
11
· Visningar
1 033
Senast: aprilmaj
·
Äldre Någon som kan tippsa om bra julbord i Mora?
Svar
4
· Visningar
508
Senast: Nebraska
·
Äldre Har köpt en förpackning älgskav. Har aldrig någonsin tillagat något dylikt. Förutom att bara steka på som det är, har ni tips på...
Svar
11
· Visningar
1 658
Senast: gul_zebra
·
Äldre Är det någon som sitter på ett bra kakrecept för småkakor som man kan trycka text eller annat mönster i degen
Svar
1
· Visningar
365
Senast: Hyacinth
·
Äldre Tänkte att denna tråden passade bättre här än på ungdom. En släkting fyller snart 50 år. Det vill man ju fira lite extra och hitta på...
Svar
4
· Visningar
8 805
Äldre Går ni efter speciella märken eller går det lika bra med tex HM? Var köper ni era kläder? Vad får det max kosta? För mig är ett par...
2
Svar
30
· Visningar
3 902
Senast: snow
·
Äldre Jag och pojkvännen tänkte åka på semester en vecka i februari men vi har inte bestämt vart vi vill åka. Solsemester är inte direkt vad...
2
Svar
29
· Visningar
2 015
Senast: Cambrie
·
Äldre Anta att X bestridit en faktura, som ändå går till KF. Företaget skickar då in till Tingsrätten. VAD händer om X förlorar i tingsrätten...
Svar
13
· Visningar
2 130
Senast: corzette
·
Äldre Alltså jag blir tokig. Vi har en granne som spelar piano. Inte uppenbart dålig, men grejen är att han spelar sjukt mycket piano. Vi...
Svar
15
· Visningar
4 381
Senast: Svartfot
·
Äldre Hur gör ni om ni ser någon som plankar i kollektivtrafiken? Jag är en bitterfitta just nu för jag stoppade en som tog rygg p mig genom...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
16 460
Senast: sthu
·
Äldre Jag har flera gånger pekat på de principer under vilka de folkvalda parlamenten lever under. Nu verkar det som om det även visar sig...
Svar
5
· Visningar
549
Äldre För mig är det självklart att man stannar om man kör på ett djur, jag begär inte att man ska ta hand om det själv men åtminstone att man...
2 3
Svar
40
· Visningar
8 354
Senast: Skjøldur
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
8 626
Äldre Då var sommarens serier slut och ännu har inte vinterserierna dragit igång. Jag har under sommaren följt True Blood, Teen Wolf och...
23 24 25
Svar
492
· Visningar
45 026
Senast: _Elly_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar