Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre En kompis och jag ska ner och se kvällsföreställningen på Horse Showen på söndagen. Vi funderar på att åka bil men vet att det brukar...
Svar
5
· Visningar
1 931
Senast: Kicki_83
·
Äldre Ska till Skogås på kattutställning på lördag, närmare bestämt i rackethallen. Men enligt inbjudan är det begränsat med...
Svar
0
· Visningar
845
Senast: MissFideli
·
Äldre Tjoflöjt! Jag undrar om det allvetande forumet har några djurparksarbetare här? Har startat upp ett tema på mitt jobb (förskola) och har...
Svar
4
· Visningar
643
Senast: lizan
·
Äldre Som spinoff på min utbildningstråd blev jag nu väldigt nyfiken på att höra hur många gånger ni flyttat/hur många olika ställen ni bott...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 123
Senast: nexxa
·
Äldre Nu när julen närmar sig har jag börjat fundera. Vilket samhälle har vi skapat? Har funderat i flera dagar på det här med konsumtion...
8 9 10
Svar
195
· Visningar
11 207
Senast: MalinJ
·
Äldre 40-50 personer ska bjudas på fest och jag är en oerfaren festfixare. Hur kommer jag hyfsat billigt undan och ändå får en bra fest? Jag...
2
Svar
28
· Visningar
2 520
Äldre Jag läste om att jihadister kan förlora rätten att återvända till england...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 327
Senast: Smulu
·
Äldre Sitter i telefonkö för att försöka få en läkartid. Som tydligen resten av befolkningen tycks göra. Och vad händer. Telefonen slutar...
Svar
11
· Visningar
1 154
Senast: skiesabove
·
Äldre Har märkt att jag får ont i armen när jag kör bil. Håller jag ratten "10 i 2" så känner jag det, tar jag ner höger hand och håller...
Svar
13
· Visningar
3 579
Senast: Pilot
·
Äldre Har varit ifrån bukefalos ett tag och kände att jag ska titta in en sväng. Hur många medlemmar finns kvar från tiden då bukefalos hette...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
9 452
Senast: caballus
·
Äldre Söndag är en dag som man tar lite som man vill. God mat lite vin en promenad på stan för att se "Allt ljus på Uppsala" o en fika med en...
2
Svar
38
· Visningar
3 817
Senast: Snubbelfot
·
Äldre Har precis läst ut Emma Hambergs böcker Rosengädda och nu undrar jag vad jag ska läsa. Vill få tips på böcker i samma stil som dessa.
Svar
0
· Visningar
377
Äldre Jahaja nu verkar det som om det skulle kunna bli frågan om att skjuta bort ca 100 vargar redan i vinter. Naturvårdsverket har öppnat upp...
12 13 14
Svar
270
· Visningar
12 043
Äldre I dagsläget har jag en liten Toyota som drar cirka 0,55 liter per mil men den får inte dra mer än 1000 kg (om jag utrustar den med drag)...
Svar
12
· Visningar
4 673
Senast: terwa
·
Äldre Eftersom det hintades något om att han tänkte byta sedan :eek: så tycker jag att vi ska ha omröstning. Det var visst tänkt från början...
2
Svar
34
· Visningar
2 507
Senast: LenaH
·
F
Äldre ALLTSÅ! :banghead: Vad trött jag blir på mig själv. Mataffären hade färskt älgkött inne tillfälligt så givetvis passar jag på att köpa...
Svar
14
· Visningar
5 716
Senast: jerseyko
·
Äldre Har fått för mig att Marie Fredrikssons låt Tro finns i en Colin nutley-film, men inget jag söker på tyder på det... Är antagligen...
Svar
1
· Visningar
1 690
Senast: mariposa
·
Äldre Halli hallå. Jag ska åka till Stockholm om två veckor med en kompis och sova en natt, och skulle gärna komma undan så billigt som...
Svar
14
· Visningar
1 118
Äldre Hej på er Fick mitt livs hittills obehagligaste samtal ikväll, att min brors lägenhet börjat brinna. Är just nu oerhört tacksam att både...
Svar
16
· Visningar
1 699
Äldre @Karma funderade över konsumtionshets och jag håller med, att tävla med grannar och vänner om det bästa man kan ha är verkligen inget...
2
Svar
35
· Visningar
2 920
Senast: Jadzia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar