Hur många gamla finns det kvar från stallet tiden?

Jag var också med på stallet-tiden. Tror jag hette samma då också men hade ett siamesfärgat marsvin i svartvitt som användarbild.

Har varit på buke-träff i Gävle. Har även träffat en hel del andra under åren, ett par av dom är fortfarande mina bästa vänner sedan massor med år!

Jag kikar in nästan varje dag men hinner sällan skriva något.

Tänk vad många år man hängt här ändå. Jag hängde mest på äu förr tillsammans med bl a @bananabambi , @Ankan och några till (minnet sviker). Jag gjorde bl a en bild med latexkossor :o efter några, troligen vilt utspårade, trådar :p:o.

Jag är också kvar här, om än inte så aktiv. Har haft samma nick hela tiden och den där Globen-träffen låter bekant :)

@gadriel - Tänkte på dig häromdan när jag såg nån tråd om vilka som illustrerade här, för visst var det du som gjorde en ljusblå bukepiké?

Jag minns att jag försökte gå in på Stallet men då skulle man ha användarid och lösenordO_o och det var alldeles för avancerat så jag lät bli.:D

Hej :) Jag är kvar sedan begynnelsen med samma nick som alltid. Livet är bra, ingen häst längre men hänger kvar här ändå. Känner igen ditt nick från förr, hoppas att du har det bra och känner igen dig.

Ja, det är många gamla nick jag känner igen bland annat du Lejonelle. Jag är också utan häst idag och det är tveksamt i dagsläget om jag kan börja rida igen efter min skada i våras. Annars är livet som vanligt och yngsta sonen har redan blivit 7 år och dottern närmar sig 20år. Jisses vad tiden går! :) Det är kul att se så många är kvar från stallet tiden även om man inte är superaktiv längre! :)

Jag hette Freyja på den gamla goda Stallet-tiden :) Inte jätteaktiv, så ungefär som nu. Tittar in lite då och då.

Kvar sedan stallet-tiden. Kan ha haft annat nick i början, minns inte. Var väldigt ung där i början, runt 10 kanske. Aldrig varit superaktiv, men det går i perioder. Funderar ständigt på att byta nick, men det får hänga med :D

Mitt största bukeminne var när mitt sto dog efter en penicillinchock 2007 och jag fick fantastiskt mycket stöd och tröst härifrån.

Jag finns kvar, men är endast här då och då. Hette Pegasos en tid, innan jag bytte till Butros.

ylc.fdormc.gif

Senast ändrad:

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 382
Senast: Grazing
·
Samhälle Kollade danska Arvinge Okänd ikväll och där visade de gamla kvitton på när en person beställt telefonväckning. Alltså, jag hade helt...
7 8 9
Svar
163
· Visningar
10 743
Senast: Niyama
·
Ridning Finns det fler återfallsryttare här som efter paus önskar ta upp/har tagit upp ridningen igen på "äldre dar"? Jag red mycket tills jag...
2
Svar
20
· Visningar
2 287
  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 108
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama