Hur många gamla finns det kvar från stallet tiden?

Men när bytte du nick? jag blev nyfiken o såg att ditt nuvarande var reggat 2003, har inte du inte varit aktiv som olgaklara sen dess? Jag som undrade var du tagit vägen, kommer ihåg att du hade en unghäst e Jaguar Mail, eller ? :)
Jag tror rubytoo bara gjort namnbyte, kontot är detsamma. :)

Jag är också en som hängt med sen dess. Vet att det tog lång tid innan jag ens skaffade mig ett nick, läste mest, så jag kommer inte ihåg vad det var. Det är faktiskt på senare tid som jag blivit mer aktiv med inlägg :p

Jag var här på stallet-tiden men jag hade annat nick då, som inte ens jag kommer ihåg. Jag rörde mig nog mest och ganska nördigt i islandshästrelaterade trådar då.

Måste tillägga att det alltid är roligt att läsa såna här trådar för det dyker alltid upp gamla användare man trodde var försvunna sedan läääänge som dyker upp som gubben i lådan vid såna här tillfällen vilket påminner en om att det är många många som bara lurkar runt och läser utan att skriva själva.

Jag har varit med sedan runt millennieskiftet men i början skrev jag nästan ingenting. Jag har dock haft samma namn sedan jag registrerade mig.

Jag har inte varit med på någon stor Buke-träff men vi var några som träffades och sprang Tjejmilen för evigheter sen. Minns dock inte exakt vilka det var!

Jag har också varit med sedan stallet.com. Hette eventuellt något annat från första början, men Sasse har hängt med mig länge. Jag var mest inne på chattdelen dock, när den fanns. Har aldrig varit med på en buketräff, men träffat enstaka.

Men när bytte du nick? jag blev nyfiken o såg att ditt nuvarande var reggat 2003, har inte du inte varit aktiv som olgaklara sen dess? Jag som undrade var du tagit vägen, kommer ihåg att du hade en unghäst e Jaguar Mail, eller ? :)

Ja jag bytte för inte så många år sedan.

Ja jag har fortfarande en e Jaguar Mail :)

Jag var med på stallet-tiden jag också, däremot minns jag inte mitt nick och jag tror inte att jag skrev nånting utan jag blev desto mer aktiv på buke :)

Jag är också kvar. Kommer inte ihåg vad jag hette på Stallet kommer bara ihåg att det försvann när det bytte namn till Bukefalos så jag fick skaffa nytt konto och namn.

Jag registrerade mig någon gång 96 tror jag. Då hette jag gulla och fick ändra nick till gulan då Stallet.com gjorde någon ändring. Har bara haft detta nick.
Var här mycket under min utlandsår från 96 till 2006 då jag flyttade hem. Sen har det blivit mer sporadiskt ibland är jag här mer ibland mindre. Har aldrig varit på någon träff och har bara vad jag vet träffat en från buke- "Humlan" eftersom jag köpte in mig i hennes passhäst. martha ska jag se till att träffa......någon gång när jag kommer dit upp.
gulan

Jag har varit med sen stallettiden, sen -98. Hette Julienne ett tag och möjligen Artsplace men jag är osäker. Har varit på två Buke-träffar i värmland hos @martha där den ena slutade med behandling av kolikhäst mitt i grillningen :D

Jag använde namnet Martini på stallet-tiden. Då var jag mest intresserad av dressyr/hästhanteringstrådar, numer blir det oftast Senior jag tittar in på.

Jag är kvar, har funnits "här" sedan -98 om jag minns rätt :) Samma namn från Bukefalos start, innan dess hette jag som dåvarande hästen tror jag..

Jag har hängt med sedan stallet-tiden, har haft samma nick hela tiden tror jag. Är dock inte så aktiv och får då och då ett kraftigt behov av att pausa från nätforum som fenomen. Men jag kommer uppenbarligen alltid tillbaks förr eller senare :)

Jag hittade stallet.com typ 97. Då hette jag Polo. Men har hetat Narcissa länge nu. Dock är jag inte speciellt aktiv längre.

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 382
Senast: Grazing
·
Samhälle Kollade danska Arvinge Okänd ikväll och där visade de gamla kvitton på när en person beställt telefonväckning. Alltså, jag hade helt...
7 8 9
Svar
163
· Visningar
10 743
Senast: Niyama
·
Ridning Finns det fler återfallsryttare här som efter paus önskar ta upp/har tagit upp ridningen igen på "äldre dar"? Jag red mycket tills jag...
2
Svar
20
· Visningar
2 287
  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 108
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama