Hur många gamla finns det kvar från stallet tiden?

Jag var med när det hette Stallet.com men mitt nick var nog något annat och jag var inte speciellt aktiv.

Har varit ifrån bukefalos ett tag och kände att jag ska titta in en sväng. Hur många medlemmar finns kvar från tiden då bukefalos hette stallet.se?
Minns att jag var på en träff i anslutning till Stockholm horse show på slutet av 90-talet.
Är lite nyfiken på vart alla tagit vägen och hur livet är idag.
Jag är kvar men pensionär numera, jobbar och reser mycket så jag ä inte så aktiv på nätet.

Jag är kvar men pensionär numera, jobbar och reser mycket så jag ä inte så aktiv på nätet.

Kul att se dig hänga kvar här! Vi fick ju en bild av vem du var i alla fall på träffen. :) Synd att du inte längre är så aktiv på nätet. Skulle vara kul att dra ihop en träff igen. :)

Jo jag är kvar, har bytt namn från lobelia till Lobelia och jo jag var med i Globen, minns inte så mycket om folket dock.

Jag har varit med sedan stallettiden, men hade tidigare ett annat, mer aktivt, nick (bytte för något år sedan). Nuförtiden läser jag dagligen och hela tiden, men skriver mindre :)

Jag var med, men kommer inte ihåg vad jag hette. Jag var sisådär 9-10 år gammal, så jag startade förmodligen en massa trådar om hur man får hästen på tygeln och hur man räddar en slakthotad häst efter att ha läst massa Furberg :D

Jag är kvar, var dock aldrig på någon träff. Mycket mindre aktiv idag, även om frekvensen gått upp mågot på slutet.

Har varit ifrån bukefalos ett tag och kände att jag ska titta in en sväng. Hur många medlemmar finns kvar från tiden då bukefalos hette stallet.se?
Minns att jag var på en träff i anslutning till Stockholm horse show på slutet av 90-talet.
Är lite nyfiken på vart alla tagit vägen och hur livet är idag.
Jag är kvar :p
Hittade till stallet.com 96 tror jag det var :p
Har haft lite olika namn sedan dess

Också hängt med sen stallet.com. Då under annat nick. Kommer inte ihåg vilket.

Kommer ihåg dock att i början hann jag läsa alla trådarna och alla inlägg :D

Idag hade jag nog haft svårt att hinna med att läsa allt. Så nog har Buke växt genom åren allt :)

Kvar, hette ninni_ tror jag men var inte superaktiv annat än i stamtavlediskussioner på welshar :rofl::love:

Kommer bla ihåg att jag var involverad i en tråd som gällde om man var tvungen att ta hästen till en tandläkare eller om det gick lika bra med hovslagaren om man skulle kolla hästens tänder.

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 382
Senast: Grazing
·
Samhälle Kollade danska Arvinge Okänd ikväll och där visade de gamla kvitton på när en person beställt telefonväckning. Alltså, jag hade helt...
7 8 9
Svar
163
· Visningar
10 743
Senast: Niyama
·
Ridning Finns det fler återfallsryttare här som efter paus önskar ta upp/har tagit upp ridningen igen på "äldre dar"? Jag red mycket tills jag...
2
Svar
20
· Visningar
2 287
  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 108
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama