Gumman
Trådstartare
Har du koll på vilka som var med på stockholmsträffen? jag var där men har inget minne om vilka fler.Jag är också en gammal inventarie vid det här laget. Och jag har faktiskt varit med på en Stockholmsträff.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du koll på vilka som var med på stockholmsträffen? jag var där men har inget minne om vilka fler.Jag är också en gammal inventarie vid det här laget. Och jag har faktiskt varit med på en Stockholmsträff.
Ja, det var dom. Men det var fler.Oj, nej. Jag tror Lobelia och Pelle var med...
Jag är kvar men pensionär numera, jobbar och reser mycket så jag ä inte så aktiv på nätet.Har varit ifrån bukefalos ett tag och kände att jag ska titta in en sväng. Hur många medlemmar finns kvar från tiden då bukefalos hette stallet.se?
Minns att jag var på en träff i anslutning till Stockholm horse show på slutet av 90-talet.
Är lite nyfiken på vart alla tagit vägen och hur livet är idag.
Jag är kvar men pensionär numera, jobbar och reser mycket så jag ä inte så aktiv på nätet.
Jag är kvarHar varit ifrån bukefalos ett tag och kände att jag ska titta in en sväng. Hur många medlemmar finns kvar från tiden då bukefalos hette stallet.se?
Minns att jag var på en träff i anslutning till Stockholm horse show på slutet av 90-talet.
Är lite nyfiken på vart alla tagit vägen och hur livet är idag.
Åh,.så länge sedan jag såg dig här!!!Ja fast inte värst aktiv direkt.