Hur många gamla finns det kvar från stallet tiden?

Jag var här då men tror inte jag skrev nåt då, för feg:p.

Men hittade min första häst på annons sidan och hon är fortfarande i min ägo:love:.

Jag har varit en smygare sen stallettiden. Då hette jag emmaochhero men bytte sen till Kviga. Minns att jag ville heta Boj men det var upptaget...
Var mer aktiv förr, nu skriver jag typ 1 gång om året och det är i SS-tråden

Jag har varit med sen stallet. Hette först Blå, sen Grön. Sen vid något tillfälle (antar när det blev bukefalos?) så fick man inte ha åäö och då blev det Lupino genom att jag fick syn på en bild med lupiner och jag ville göra om ordet till något mer namnlikt...

Undrar om inte jag var med på Globenträffen? :) Under några år där vid millennieskiftet var jag på en massa träffar över halva Sverige - Skåne, Småland, Stockholm, Uppsala, Värmland, Sörmland, Mitträffen, mfl... Det var hur roligt som helst! :D

Undrar om inte jag var med på Globenträffen? :) Under några år där vid millennieskiftet var jag på en massa träffar över halva Sverige - Skåne, Småland, Stockholm, Uppsala, Värmland, Sörmland, Mitträffen, mfl... Det var hur roligt som helst! :D

Cassiopeja vet jag var på globenträffen. Vi var väl typ 18 stycken som åt där på den där kvarterskrogen vill jag minnas. Jag har alltid hetat Gumman/gumman. Jag minns att vi hade jättetrevligt i alla fall och vissa av er gjorde mer avtryck än andra. :)

Jag har varit med sen strax efter starten, och har hetat Tulip sen man blev tvungen att ha ett användarnamn. Minns när det var en typ av anslagstavla som vi använde som chatt. Saknar chatten fortfarande, trivdes bättre med den än med forumen egentligen.Har ett svagt minne av att jag anslöt till någon träff i samband med Globen men minns inte vilka som var med. PelleP tror jag och förmodligen en massa fler. Läser mer än jag skriver numer.

Å jag är kvar men haft ett långt uppehåll. Från allra första början hette jag Kronblomskex har jag för mig men sen helt plötsligt gick inte det efter nåt års frånvaro, så då bytte jag.

Bara varit på en buketräff i uppsala hos kamomilla och har då för mig att smulu, lillsis och korven var där men jag är då heeelt senil nuförtiden. My(som jag tror har nån nuffra också) och piggelintjej och ameo samt amithre är dock folk jag träffat i andra sammanhang, ja och kamomilla då, men den stackaren delade jag ju rum med på gymnasiet hehe

Jag finns också kvar men jag minns inte vad mitt stallet nick var.
På bukefalos reggade jag nicket Xeline sen bytte jag till detta

Men är det du? Jag läste ett gammalt Xeline-inlägg häromdagen och undrade vart du tagit vägen bär jag såg att nicket var avregistrerat. Då vet jag det ;)

Men är det du? Jag läste ett gammalt Xeline-inlägg häromdagen och undrade vart du tagit vägen bär jag såg att nicket var avregistrerat. Då vet jag det ;)
Åh fan, hoppas att jag sagt något smart O_o
Jag bytte nick när jag tyckte det gamla hade pinsamt många inlägg

Jag är kvar, minns dock inte vad jag hade för nick då.. Har varit här sen hmm 98-99 kanske?

Åh fan, hoppas att jag sagt något smart O_o
Jag bytte nick när jag tyckte det gamla hade pinsamt många inlägg

Det var i en tråd om roliga saker barn säger där en av dina döttrar sagt på dagis (?) att mamma haft en snopp i munnen när det bara var så att ni hade lekt tandläkare och hon hade sett din uvula (eller gomspene).

Det var i en tråd om roliga saker barn säger där en av dina döttrar sagt på dagis (?) att mamma haft en snopp i munnen när det bara var så att ni hade lekt tandläkare och hon hade sett din uvula (eller gomspene).
Jaaa! Det inlägget minns jag för att inte tala om hela händelsen!
En av mina pinsamma stunder i livet minsann

• Gilla
Reactions: via
Jag är också här.
Registrerade ett annat nick redan 1998.
Bytte till nuvarande vid ett forumbyte då det gamla var alldeles för långt att skriva.

Jag finns kvar olgaklara

Aha, är du olgaklara? Det hade inte jag fattat - jag trodde ni var olika fälttävlansryttare och tänkte att det måste vara något med fälttävlan som drar till sig folk av ett visst slag. :o

Jag har för övrigt också varit här sedan stallet, men jag har alltid hetat Mabuse, bytt avatarbild några gånger bara.

Jag har varit en smygare sen stallettiden. Då hette jag emmaochhero men bytte sen till Kviga. Minns att jag ville heta Boj men det var upptaget...
Var mer aktiv förr, nu skriver jag typ 1 gång om året och det är i SS-tråden

Ja jag är kvar och har kvar samma namn som tidigare, reggade mig under stallet tiden och namnet kommer sig av vår dåvarande transport.

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 382
Senast: Grazing
·
Samhälle Kollade danska Arvinge Okänd ikväll och där visade de gamla kvitton på när en person beställt telefonväckning. Alltså, jag hade helt...
7 8 9
Svar
163
· Visningar
10 743
Senast: Niyama
·
Ridning Finns det fler återfallsryttare här som efter paus önskar ta upp/har tagit upp ridningen igen på "äldre dar"? Jag red mycket tills jag...
2
Svar
20
· Visningar
2 287
  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 108
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama