Jag var här då men tror inte jag skrev nåt då, för feg.
Men hittade min första häst på annons sidan och hon är fortfarande i min ägo.
Men hittade min första häst på annons sidan och hon är fortfarande i min ägo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Undrar om inte jag var med på Globenträffen? Under några år där vid millennieskiftet var jag på en massa träffar över halva Sverige - Skåne, Småland, Stockholm, Uppsala, Värmland, Sörmland, Mitträffen, mfl... Det var hur roligt som helst!
Jag finns också kvar men jag minns inte vad mitt stallet nick var.
På bukefalos reggade jag nicket Xeline sen bytte jag till detta
Åh fan, hoppas att jag sagt något smartMen är det du? Jag läste ett gammalt Xeline-inlägg häromdagen och undrade vart du tagit vägen bär jag såg att nicket var avregistrerat. Då vet jag det
Åh fan, hoppas att jag sagt något smart
Jag bytte nick när jag tyckte det gamla hade pinsamt många inlägg
Jaaa! Det inlägget minns jag för att inte tala om hela händelsen!Det var i en tråd om roliga saker barn säger där en av dina döttrar sagt på dagis (?) att mamma haft en snopp i munnen när det bara var så att ni hade lekt tandläkare och hon hade sett din uvula (eller gomspene).
Jag finns kvar olgaklara
Jag har varit en smygare sen stallettiden. Då hette jag emmaochhero men bytte sen till Kviga. Minns att jag ville heta Boj men det var upptaget...
Var mer aktiv förr, nu skriver jag typ 1 gång om året och det är i SS-tråden
Men när bytte du nick? jag blev nyfiken o såg att ditt nuvarande var reggat 2003, har inte du inte varit aktiv som olgaklara sen dess? Jag som undrade var du tagit vägen, kommer ihåg att du hade en unghäst e Jaguar Mail, eller ?Jag finns kvar olgaklara