Hur många gamla finns det kvar från stallet tiden?

Åjovars, nog var jag med nån gång kring 2000, det var några hästar sedan. Fick en helt oförklarlig ingivelse och tittade in på buke efter alla dessa år och hittade denna tråd. Vilket sammanträffande! Var tvungen att lägga upp mig på nytt, glömt alltihop och bytt epost några gånger. Kul!

Men gud, den hade jag HELT glömt bort. Varför gjorde vi den nu igen? Visst var det bukefolk som var motivet? Känns som en hel evighet sedan.

Jag kommer inte alls ihåg, men har för mig nåt om att det bland annat var kor som yogade?
Och nåt om modern syjunta?

Jag har hängt med sen stallet-tiden men bytte nick efter några år på Buke (glömt lösen såklart...)
Varit på några buketräffar och träffat riktiga guldsjälar på det här forumet. :love:

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 377
Senast: Grazing
·
Samhälle Kollade danska Arvinge Okänd ikväll och där visade de gamla kvitton på när en person beställt telefonväckning. Alltså, jag hade helt...
7 8 9
Svar
163
· Visningar
10 743
Senast: Niyama
·
Ridning Finns det fler återfallsryttare här som efter paus önskar ta upp/har tagit upp ridningen igen på "äldre dar"? Jag red mycket tills jag...
2
Svar
20
· Visningar
2 287
  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 108
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Promenadskor vinter