Hur många gamla finns det kvar från stallet tiden?

Jag reggade mig 97. Hetat samma hela tiden men haft ett par namn att alternera med under första två-tre åren. Är dock inte superaktiv. Först var det bara på trav, sedan mest på förälder, nu tittar jag mest in på senior.

Minns inte när jag började läsa/skriva på stallet/buke men jag var mycket på chatten i början och saknar den än idag. Men borde vara runt 1999/2000
Har alltid haft samma namn.

Har inte varit på någon "riktig" buketräff men har träffat lite folk här o där

Har varit ifrån bukefalos ett tag och kände att jag ska titta in en sväng. Hur många medlemmar finns kvar från tiden då bukefalos hette stallet.se?
Minns att jag var på en träff i anslutning till Stockholm horse show på slutet av 90-talet.
Är lite nyfiken på vart alla tagit vägen och hur livet är idag.

golit är kvar med ett par buketräffar på sitt samvete och med ställföreträdaren "paddy" på träff i falsterbo

golit är kvar med ett par buketräffar på sitt samvete och med ställföreträdaren "paddy" på träff i falsterbo
ameo minns paddy :D även om hon då var nygravid och inte fick vara med och dela...
Med på den träffen var nog bestämt också MissX, Carmenzita (som finns här under annat namn numera, om jag inte minns galet), kan det ha varit @Nenne1 också kanske? Jag tror bestämt att det var fler, men minnet sviker.

Har också varit med sedan stallet-tiden, men har nog mest varit aktiv sedan det blev bukefalos. Tror jag haft detta nicket i stort sett hela tiden, men kan ha varit något annat i början.
Har dålig koll på vilka jag träffat genom tiden förutom @QuickStar som inte verkar vara kvar, och @ocean som inte heller verkar vara kvar tyvärr.

/Camilla

Kommer inte ihåg vad jag hette men hängde på stallet.com tidigt, hängde mycket på äu men läste mer än skrev tror jag.
Kommer ni ihåg när alla hade signaturer med stora bilder som tog sån tid att ladda ner? Och med det kommer minnet av det "ljuva" ljudet av ett modem som kopplar upp sej

Har varit aktiv sen stallettiden, men mest på Bukefalos.com, alltid med samma namn (och en lila blomma som avatar).

Var dock tvungen att registrera mig på nytt då mitt konto försvann efter en tid som inaktiv. Lite trist, saknar min gamla inbox med alla meddelanden! :(

Jag fick just en trofé för att ha haft mitt konto i 12 år. Jag borde få en bonustrofé för de år jag var med på stallet som inte syns på buke-kontot! :)

Hängde på stallet, minns ej mitt nick, men tror det var liknande. Läste dock mest. Minns nån egenstartad tråd, där jag fick goda råd, som jag inte följde :p
Idag ströläser jag bara i perioder o skriver ytterst sällan något. Har inte varit på nån Buketräff...
Kul med alla "gamla" namn som dyker upp i alla fall :)

Har varit aktiv sen stallettiden, men mest på Bukefalos.com, alltid med samma namn (och en lila blomma som avatar).

Var dock tvungen att registrera mig på nytt då mitt konto försvann efter en tid som inaktiv. Lite trist, saknar min gamla inbox med alla meddelanden! :(

Alla gamla meddelanden är ändå försvunna, tror det var i uppdateringen. :(

Har alltid haft samma nick. Mitt användarnamn på dåvarande jobbet.
Kommer ihåg bytet från Stallet till Bukefalos.
Kändes som en hel evighet att vänta men var förmodligen bara en dag eller två.

Har varit ifrån bukefalos ett tag och kände att jag ska titta in en sväng. Hur många medlemmar finns kvar från tiden då bukefalos hette stallet.se?

Hej :) Jag är kvar sedan begynnelsen med samma nick som alltid. Livet är bra, ingen häst längre men hänger kvar här ändå. Känner igen ditt nick från förr, hoppas att du har det bra och känner igen dig.

Minns inte vad jag hade för nick på stallet.com :( Sorgligt! Hade något års uppehåll när det blev bukefalos, hängde inte med i den svängen.

Jag smyger runt lite sporadiskt, men är inte alls lika aktiv längre. Hette Pyret88 (baserat på en mailadress) på Stallet-tiden, men bytte till Prosit eftersom jag blev behandlad som 10 år yngre än min verkliga ålder... det var inte så kul. Hängt här sen 97 nån gång och har genomlevt serverbyten, utseendeförändringar o hela rubbet. Hade en väldigt aktiv period med många buketräffar både i Västmanland och Skåne. Vi var även ett gäng som hängde i "Raderad"-tråden på Senior länge o väl, hade kräftskivor, fikade, grillade ute vid min sommarstuga o hade otroligt trevligt. Jag skrev mycket i början på 2000-talet, hade mycket problem med smärta, satt i rullstol ett tag o hittade pga detta nya underbara vänner. Har kontakt med många av användarna fortfarande privat, men är inte här så mycket längre. Mycket kan hända på 10 år. Har koll på ett par trådar här på katt, islandshäst och hem o hobby, men i övrigt är jag inte så aktiv. Idag är jag sjukpensionär (slagits mot FK i 11 år och äntligen fått lugn och ro) bor fortfarande med samma karl (Attjoo ;) ) men snackar mest med folk på Facebook.

Även jag var här redan när det var stallet, dock var jag 10-11 år då och hängde nästan enbart på chatten (och några träffar var det såklart inte tal om då heller).
Har hunnit igenom några användarnamn sedan dess: IdaK, coomara och ciliegia som jag sen valde att korta ner eftersom det tydligen var himla svårstavat ;)

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 382
Senast: Grazing
·
Samhälle Kollade danska Arvinge Okänd ikväll och där visade de gamla kvitton på när en person beställt telefonväckning. Alltså, jag hade helt...
7 8 9
Svar
163
· Visningar
10 743
Senast: Niyama
·
Ridning Finns det fler återfallsryttare här som efter paus önskar ta upp/har tagit upp ridningen igen på "äldre dar"? Jag red mycket tills jag...
2
Svar
20
· Visningar
2 287
  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 108
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama