Reggade mig 99, tror det var något halvår innan det blev buke. Inte så aktiv längre men läser.Jag hittade stallet.com typ 97. Då hette jag Polo. Men har hetat Narcissa länge nu. Dock är jag inte speciellt aktiv längre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Reggade mig 99, tror det var något halvår innan det blev buke. Inte så aktiv längre men läser.Jag hittade stallet.com typ 97. Då hette jag Polo. Men har hetat Narcissa länge nu. Dock är jag inte speciellt aktiv längre.
Har varit ifrån bukefalos ett tag och kände att jag ska titta in en sväng. Hur många medlemmar finns kvar från tiden då bukefalos hette stallet.se?
Minns att jag var på en träff i anslutning till Stockholm horse show på slutet av 90-talet.
Är lite nyfiken på vart alla tagit vägen och hur livet är idag.
ameo minns paddy även om hon då var nygravid och inte fick vara med och dela...golit är kvar med ett par buketräffar på sitt samvete och med ställföreträdaren "paddy" på träff i falsterbo
Jag har varit med sen stallettiden, sen -98. Hette Julienne ett tag och möjligen Artsplace men jag är osäker. Har varit på två Buke-träffar i värmland hos @martha där den ena slutade med behandling av kolikhäst mitt i grillningen
Men han blev ju bra efter lite sondning och motion Det var roliga träffar. Mest fascinerad över att taxi slutade gå efter kl 14 på lördagar.Ja jäklar du , det var ingen dålig kolik det inte ...Å det var tider det
Har varit aktiv sen stallettiden, men mest på Bukefalos.com, alltid med samma namn (och en lila blomma som avatar).
Var dock tvungen att registrera mig på nytt då mitt konto försvann efter en tid som inaktiv. Lite trist, saknar min gamla inbox med alla meddelanden!
Har varit ifrån bukefalos ett tag och kände att jag ska titta in en sväng. Hur många medlemmar finns kvar från tiden då bukefalos hette stallet.se?