Hur många gamla finns det kvar från stallet tiden?

Jag har varit här sedan 1996 eller 1997. Hette först AnneliS, sedan olika varianter av Indiana Jones och nu det här.

Går det att hitta dessa gamla trådar? nu är jag nästan glad att jag inte kommer ihåg mitt nick, skulle ju kunna bli ganska pinsamt. Jag kommer ihåg att en person hette rugguggla i alla fall haha.

Oj, jag fanns också då, men var typ 13 år och minns att jag hittade på lite scenarion som inte var så lika verkligheten:o

Samma nick, har väl växt ur det, men orkar inte byta.

Jag var med då också men läste mest.

Haft olika nick för jag är aktiv nån period och sen glömmer jag av det och börjar om.

Jag är kvar och har alltid hetat Zoya :)
Var inte på globenträffen men däremot på en annan träff i sthlm. Om jag inte minns fel så åt vi på hötorgshallen :)

Jag var också med då, kommer inte ihåg vad jag hette....men jag skrev ingenting då för jag fattade inte hur man gjorde....har alltid varit en teknisk idiot. Men jag läste ivrigt alla inlägg! Jisses vad länge jag hängt här. O numera har jag inte ens häst längre.

Jag var med på stallet tiden men gick aldrig på några träffar. Jag har däremot träffat @mimus, @lil-sis, @Corax och @Petronilla tror jag det var. :)

Jag misstänker även att jag var en av dem som tjatade om att använda utbildad veterinär till hästarnas tänder då jag aldrig använt mig av annat sedan jag hamnade i Sthlm i slutet på 80-talet. :D

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 382
Senast: Grazing
·
Samhälle Kollade danska Arvinge Okänd ikväll och där visade de gamla kvitton på när en person beställt telefonväckning. Alltså, jag hade helt...
7 8 9
Svar
163
· Visningar
10 743
Senast: Niyama
·
Ridning Finns det fler återfallsryttare här som efter paus önskar ta upp/har tagit upp ridningen igen på "äldre dar"? Jag red mycket tills jag...
2
Svar
20
· Visningar
2 287
  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 108
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama