Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag ska till att uppdatera min garderob med diverse inköp. Men jag tycker att det är svårt numera att veta att jag klär mig någorlunda...
Svar
8
· Visningar
1 273
Senast: Azalea
·
Äldre Trodde jag hade gjort det redan, men nu när jag var in på min tidslinje så finns den där igen :mad: hur tusan får jag bort den?!
Svar
13
· Visningar
15 222
Äldre Jag har fått någon låt i huvudet som jag inte kan komma på vilken det är. Det är en powerballad (tror jag), och det enda jag kan är...
Svar
11
· Visningar
821
Senast: Tassetass
·
Äldre Jag har verkligen noll och ingen koll på hur man ska placera pengar. Just nu har jag e-sparkonto på på Sparbanken nord (swedbank) där...
10 11 12
Svar
239
· Visningar
19 918
Senast: fryckan
·
Äldre Nu vill jag ha tips på goda drinkar. Kraven är att det inte ska vara mjölkdrinkar och inte smaka sprit.
Svar
15
· Visningar
1 057
Senast: Idahoe
·
Äldre Jag har inte hål i öronen och har inte tänkt skaffa det heller. Dock skulle jag gärna köpa mig något fint till öronen ändå. Finns det...
Svar
2
· Visningar
834
Senast: Rie
·
Äldre Jag skulle behöva lite hjälp att bena ut mina tankar inför kommande bilköp Jag har i dagsläget inte en susning och enda kriteriet som...
2
Svar
31
· Visningar
2 465
Senast: hastflicka
·
Äldre Vem ska ni rösta på? Jag kommer tveklöst att rösta på både Kalla och damstafettlaget. Roligast är väl om hela stafettlaget vinner det...
Svar
19
· Visningar
795
Senast: Breaktown
·
Äldre Jag såg att det fanns en tråd om julklappar till sambon, men hittade ingen om allmänna tips eller så och ville inte sno den, finns det...
2
Svar
25
· Visningar
2 765
Senast: Hyacinth
·
Äldre Jag tänkte ansöka om kreditkort inför en semester i jul och vet mycket lite om dem. Men om jag har förstått rätt så finns det vissa kort...
Svar
10
· Visningar
829
Senast: tjenixen
·
Äldre Har en vit duk med röda broderier som färgat av sig i tvätten (handtvätt) så det blivit rosa fält runt allt det röda. Finns det NÅT sätt...
2
Svar
23
· Visningar
17 961
Senast: hoppsann
·
Äldre Jag har nu bestämt mig för att försöka få ihop någon resa/upplevelse till sambon i julklapp då vi pratat om att resa bort. Vi båda...
Svar
2
· Visningar
659
Senast: Toxid
·
Äldre Har ni några tips på hur man ttvättar, torkar och förvarar finstickade tröjor utan att passformen rubbas?
Svar
2
· Visningar
653
Senast: Badger
·
Äldre Det finns många saker som är bra med Sverige men ibland blir jag lite avundsjuk på folk som bor i andra länder eftersom de har tillgång...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 398
Senast: hastflicka
·
Äldre Började fundera på en sak såhär på fredagen.. Förra veckan var jag på konstmuseum och framför mig i biljettkön stod en kvinna med hund...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
25 632
Senast: Buck
·
Äldre Jag förlorade min norska betalkortsmobil för ca en vecka sedan. Jag använde den knappt alls då jag var hemma men brukade ha med mig den...
Svar
0
· Visningar
423
Senast: Skjøldur
·
Äldre Vill minnas att det finns några cyklande bukefalister, och hoppas att dessa kan komma till min undsättning. Känner mig rätt lost själv...
Svar
7
· Visningar
1 080
Senast: Murphy
·
Äldre I helgen , på lördag om 4 dagar, ska jag ha julfest hemma med julbord hemma för ca 10 personer. Inget särskilt, bara mat ( julbord) och...
Svar
15
· Visningar
1 321
Senast: Mirre
·
Äldre Jag ska med sambon på företagsfest på lördag. Nu fick vi programmet och där stod då klädkod Smart casual / semi-formal. Det säger mig...
Svar
5
· Visningar
1 234
Senast: ullo
·
Äldre Nu har jag fått en idé inför årets julpyntning. Jag skulle vilja ha en massa julpynt, men bara sådant som inte innehåller religiösa...
14 15 16
Svar
300
· Visningar
21 035
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30