På Youtube finns bra info om det mesta, t ex här
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@MiniLi Har kollat på freebra, men fattar inte hur den funkar.. Känns som att silikon (?) blir väldigt instängt efter ett tag? Det är ju inte ett material som är känt för sina luftiga egenskaper direkt..
Får inte rikligt grepp om den! Har aldrig sett nån i verkligheten, får väl spana lie nästa gång jag är i stan.
Ja alltså man blir ju svettig om tuttarna, men det är inget som märks förrns man tar av den.@MiniLi Har kollat på freebra, men fattar inte hur den funkar.. Känns som att silikon (?) blir väldigt instängt efter ett tag? Det är ju inte ett material som är känt för sina luftiga egenskaper direkt..
Får inte rikligt grepp om den! Har aldrig sett nån i verkligheten, får väl spana lie nästa gång jag är i stan.
300 spänn för något som inte går att använda speciellt många gånger, inte verka tåla någonting och lossnat om man blir svettig.. Jag är mycket skeptisk.
Får hålla utkik på reor, är lite för snål för att chansa på något jag inte riktigt tror på
@astronaut det var på maxmode jag var i lördags... De var inte alls intresserade av att varken hjälpa eller sälja.