Fyrverkeriet

Hoppas det är en utveckling fler följer! Inte enbart för djurens skull, utan även för miljön. Det är inte lite skit som sprids över oss alla när de där eländena exploderar... :cautious:
Ja det hoppas jag också, både för djuren (tama som vilda) och för miljön. För att inte tala om allt skräp som blir efter det där eländet och som djuren lätt kan stoppa i sig om man inte är tillräckligt uppmärksam.

Sista aprilfirandet i min tätort togs över av en annan förening/företag i år och de ansåg att det inte skulle vara något fyrverkeri just för främst djurens skull, nu vet jag inte hur det ser ut i de andra orterna i kommunen men det är inte omöjligt att fler tar efter. Inte verkade folk bli besvikna över det heller, det var lika mycket folk ändå och inte sköts det mer av "privatpersoner" heller vad jag märkte.

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 167
Senast: LiviaFilippa
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 901
Senast: Nixehen
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 442
Foder & Strö Jag har haft min två åring på lösdrift med fri tillgång (med nät kring balen). Vilket hon blir lite rund av. Vi har ingen analys på...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 006
Senast: Twirro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar