Nyårsklänning

Jag vet inte riktigt hur jag ska fira nyår än men oavsett så behöver jag ju något att ha på mig!

Hur ska ni fira, och framförallt, vad ska ni ha på er? Vill ha massvis med bilder och inspiration!

Vi har inte planerat något ännu. Antingen flyr vi till stugan och lugnet, eller så blir det middag i goda vänners sällskap med spel och alkohol :)

Jag kommer ha på mig det jag har haft de senaste 3 åren :D

picture0006_2_50d05a639606ee0bccfbe8b4.jpg

picture0009_50d05aede087c31dba87a0f5.jpg

Jag kommer antagligen tvinga ner mina två bästa vänner till sydkusten och tvinga dem fira med mig. Jag tänker; god mat, bra film, gott vin, lite sällskapsspel, mys med djuren, etc. Kanske att vi rullar ner till Smygehuk och kollar på fyrverkerier över vattnet. Kläder efter humör. Förmodligen vanliga kläder till middagen och sen myskläder?

Om jag är solo så ska jag eventuellt fira nyår hos en bekant i Malmö. Då måste jag väl ha på mig något annat än jeans, vad nu det kan bli..

I want it so baaad. Men den finns inte i min storlek. Och är dyr. Fuck.
Ååå jag veeet!! Jag ställer alltid in så att jag bara ser i ett visst prisintervall, typ upp till 500 eller något. För att undvika att dessa starka VILL HA-känslor gör mig bankrutt.:nailbiting: Men så ville ju TS ha inspiration:angel:

Och jag menar när ska man använda alla dessa fina klänningar? Det är ju bara nyår en gång om året:confused:

Ååå jag veeet!! Jag ställer alltid in så att jag bara ser i ett visst prisintervall, typ upp till 500 eller något. För att undvika att dessa starka VILL HA-känslor gör mig bankrutt.:nailbiting: Men så ville ju TS ha inspiration:angel:

Och jag menar när ska man använda alla dessa fina klänningar? Det är ju bara nyår en gång om året:confused:
Alltså. Jag hade använt den hela tiden. Varje dag, året runt. ALLTID.

:love:

Liknande trådar

Kropp & Själ Sambon och jag har varit ihop i 9 år idag. Jag väger mer än någonsin. Vi vill gärna fira, men helst utan mat. Ni som har följt mig vet...
2 3
Svar
57
· Visningar
2 874
Senast: SiZo
·
Kropp & Själ Knip! Vilken dag som helst ska jag verkligen köra :up: Jag menar, jag har ju nyss fått barn och det, det behöver väl inte vara någon...
2
Svar
20
· Visningar
1 087
Senast: Tilly_85
·
Relationer Vi har pratat om att gifta oss ett bra tag nu, men med 3 små barn och gård så finns ingen tid för planering. Vi har även räknat lite på...
Svar
8
· Visningar
1 076
Senast: Amha
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 014
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar