Hur betala faktura när den inte kommer på utsatt tid?

Hyra skall betalas sista vardagen månaden före.

Om man har bevis på att man har betalat så kan man inte förlora kontraktet p.g.a. det.

Om man har autogiro då och hv drar hyran för sent? Det har hänt mig ett par gånger, senast detta månadsskifte, kollade och det stod 2 januari som betalningsdag...

Om man har autogiro då och hv drar hyran för sent? Det har hänt mig ett par gånger, senast detta månadsskifte, kollade och det stod 2 januari som betalningsdag...
Ingen aning.
Jag vet inte riktigt hur autogiro fungerar för jag använder inte det.

*Psykologiskt, jag kan inte hålla reda på min min ekonomi i huvudet om jag inre kör räkningarna för hand.*

Hon svarade iaf och tydligen var det hennes man som skötte ekonomin och han har heltidsjobb långt bort så kanske därav segheten. Det gick iaf bra att jag satte in med hästens namn som referens så nu är det betalt o löst. Men irriterade ändå men dålig kommunikation från hennes sida..

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 249
Senast: Enya
·
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
3 974
Senast: skiesabove
·
Avel Håller på och avvänjer mitt föl och funderar på hur länge vi ska "hålla på". Fölet är 11 månader och går i flock med fyra andra...
Svar
5
· Visningar
998
Senast: Ketrawzc
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
1 220

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka