jag har köpt baslinnen på indiska! gillar passformen och hållbarheten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh såg verkligen hur bra ut som helst! Hur är de i storlekarna? Vad skulle du säga att till exempel S eller M motsvarade i andra typen av storlekar? Ska nog ta och lägga en provbeställning i alla fall, men tyvärr verkade de inte ha några linnen i stretch dock
Här kommer ett svar från en "tant".
Jag tycker att Flash har bra linnen och t-shirt i lite kraftigare kvalitet. Mina döttrar använder dem också - men de skulle kanske inte ha gått dit och letat själva . Det är inte ovanligt att de har "köp 3 betala för 2"-erbjudanden på toppar. Då är de riktigt prisvärda. Tyget är betydligt tjockare och formfastare än de billiga som finns på t ex Gina T.
Även Twilfit har bra linnen och t-shirt. Gissar att om du vill ha lite kraftigare kvalitet så är det i "tantaffärer" som du bör leta. Behöver inte bli så mkt dyrare.
Vilken/vilka affärer tycker ni har bäst baskläder? Jag måste uppdatera mina baskläder, främst linnen och t-shirts. Jag använder mycket vitt också och för mig är det viktigt att det vita tyget inte är alltför genomskinligt.
Jag slår ett slag för MQ. Märket 365 har jättesköna t-shirts (antar att linnena är det också) i olika färger och upplever inte att de slits ut särskilt fort. De är antagligen lite dyrare än övriga klädkedjor som nämnts i tråden men man kan ju alltid spana in dem .