Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag kan ta buss som är framme vid Märsta station 06:30 eller 07:30, måste nog bli den första. Tisdag 3/2 kl 09:00 är jag kallad till...
2
Svar
25
· Visningar
2 232
Senast: vallhund
·
Äldre Har googlat men inte lyckats hitta svar så jag försöker här! Jag skulle vilja använda en bild men författaren till boken jag hittat...
Svar
3
· Visningar
609
Senast: Smulu
·
Äldre Vad säger upphovsrättslagen om det egentligen? Är det tillåtet bara man uppger att det är personens privata bild? Började fundera lite...
Svar
5
· Visningar
1 293
Senast: Philosophia
·
Äldre Long story short - min morfar bor efter en stroke på sjukhus och beräknas aldrig kunna flytta hem igen. Det har sedan länge varit...
Svar
19
· Visningar
2 330
Senast: gul_zebra
·
Äldre Funkar det att göra egen cheddar-dip? Hur då? Jag tänker då på den man kan köpa på MAX, som är smält ost helt enkelt. Om man gör hemma...
Svar
2
· Visningar
11 093
Senast: Pilot
·
Äldre Alright, vi kör en till fråga från några anhöriga :p En anhörig till mig har dött och således ska hens insatslägenhet säljas. Tanken...
2
Svar
21
· Visningar
8 000
Senast: gul_zebra
·
Äldre Håller på att bli galen! Alltså riktigt riktigt arg! Letar efter en kontakt i min telefonbok som jag vet är sparad,men kan inte minnas...
Svar
2
· Visningar
329
Senast: Fibusen
·
Äldre I helgen ska jag på fest och planerar att antingen ha på mig en svart klänning med kort ärm eller en ceriserosa klänning med kort ärm...
Svar
11
· Visningar
2 661
Senast: Lyrisk
·
Äldre Klockan 21 ikväll avslöjas vem som är den nya ICA-Stig. Vem tror ni att det är? Jag kan själv inte ens gissa. Tar de någon som liknar...
2
Svar
32
· Visningar
3 706
Senast: Nebraska
·
Äldre Vi har en bostadsrätt i en skånsk ort med goda kommunala pendlingsmöjligheter, både till Malmö och Kristianstad. Om två år kommer man...
Svar
8
· Visningar
945
Senast: kolblakkur
·
Äldre I fredags hände det jag verkligen inte behövde just nu, vattnet forsade ur golvbrunnen i badrummet och det blev fullständig panik -...
2 3
Svar
59
· Visningar
6 835
Senast: Jen80
·
Svar
0
· Visningar
213
Senast: Sofie.S
·
Äldre I morgon måndag tillkännages nästa års tävlande i Melodifestivalen!! :banana::banana::banana: Äntligen, tycker jag! :D Så har ni...
Svar
15
· Visningar
1 438
Senast: Andromedae
·
Äldre När börjar de "vanliga" butikerna (H&M, Lindex m.fl) få in bikinis i butikerna? Har sett att de kommit in online men vill gärna prova på...
Svar
0
· Visningar
536
Senast: Idas
·
Äldre I Grekland verkar det som vänsterstyret väljer konfrontationens väg, "Inga långivare ska diktera villkoren för vårt folk". Nu vaknar...
Svar
2
· Visningar
681
Äldre Nån som känner till en bra sida att lägga upp film på nätet på? Vill att bara en liten krets med personer ska ha tillgång till dem så...
Svar
17
· Visningar
909
Senast: Dresden
·
Äldre Jag är livrädd för kombinationen alkohol+motorfordon, och de få gånger jag dricker alkohol låter jag bli bilen många fler timmar än jag...
2
Svar
25
· Visningar
2 259
Senast: mammaBerg
·
Äldre Om man arbetar inom ett yrke som man är legitimerad inom, behåller man då sin legitimation när man går i pension? Dvs. får en läkare...
2 3
Svar
56
· Visningar
6 879
Senast: sjoberga
·
Äldre Vad är bäst och göra? Det är för långt ner för att kunna klippa av det, så vad är bäst och göra? Låta det bara bara tills det växer ut...
Svar
12
· Visningar
31 057
Senast: purity_666
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Halt efter vila
  • Senast tagna bilden XV