Hjälp mig lista ut resa Märsta station - Västerås

Först blev jag bara förvirrad, men det är det översta alternativet, samma som jag skrev i #11.

Schema:
-Vakna 04:30 (ny tråd om hur i h-e jag ställer in telefonen på väckning).
-Någon slags näringsintag, rasta hunden ordentligt o hoppas han inte behöver vara ensam alltför länge.
-05:55 gå hemifrån, ta bussen 06:11 mot Märsta station. o sen vidare Arlanda-Västerås.

Kommer att må som ett utskitet sviskon lagom till förhandlingen i Tingsrätten.
Har pratat med tingsrätten o skall ringa om något byte skiter sig pga förseningar.

Avrapporterar i morgon när jag kommit hem.
Tack alla för hjälpen!

En sak till, accesskortet tar mig till Arlanda, men hur betalar jag Swebuss för resan Arlanda- Västerås tor?

Först blev jag bara förvirrad, men det är det översta alternativet, samma som jag skrev i #11.

Schema:
-Vakna 04:30 (ny tråd om hur i h-e jag ställer in telefonen på väckning).
-Någon slags näringsintag, rasta hunden ordentligt o hoppas han inte behöver vara ensam alltför länge.
-05:55 gå hemifrån, ta bussen 06:11 mot Märsta station. o sen vidare Arlanda-Västerås.

Kommer att må som ett utskitet sviskon lagom till förhandlingen i Tingsrätten.
Har pratat med tingsrätten o skall ringa om något byte skiter sig pga förseningar.

Avrapporterar i morgon när jag kommit hem.
Tack alla för hjälpen!

En sak till, accesskortet tar mig till Arlanda, men hur betalar jag Swebuss för resan Arlanda- Västerås tor?
Åk dit dagen före o sov på vandrarhem :idea:. Utvilad o fräch lagom till förhandlingen :up:

Inte kom det någon buss 06.10, lyckades hitta numret till trafikcentralen som meddelade att bussen var inställd o ersatt av en bil som startat 15 minuter efter tidtabell, trodde det var kört. Lyckades inte flagga ner någon bil, men en bilist kom från fel färdriktning, han hade sett att bussarna inte gick o när han såg mig så stannade han o plockade upp mig. Med gasen i botten så tog jag mig med nöd o näppe ombord på bussen till Arlanda o kom i tid till förhandlingen i tingsrätten.

Förmodligen får jag guldstjärna för att jag tog mig dit efter att notarien o domaren insett att Sigtuna är en vidsträckt kommun o att jag inte bor i tätorten. Huvudförhandlingen ajournerades i 30 dagar i väntan på medicinska journaler. Varken åklagare eller domare hade nån susning om att jag i samband med trafikbrottet hamnade på sjukhus i över 6 veckor, diagnostiserades med epilepsi, vars följder jag fortfarande lider av. Som att bli av med arbete o körkort.
Suck!

Var tbx hemma ca kl 15 o jyxxet verkade ha sovit hela tiden.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dagens nagellack!
  • Valet i USA
  • Secret Santa 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka