Ok. Då blir det buss från Märsta till Bålsta och sedan tåg till VästeråsDå måste hon starta från Märsta redan kl. 4:47, så det tror jag är ett dåligt alternativ.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok. Då blir det buss från Märsta till Bålsta och sedan tåg till VästeråsDå måste hon starta från Märsta redan kl. 4:47, så det tror jag är ett dåligt alternativ.
Först blev jag bara förvirrad, men det är det översta alternativet, samma som jag skrev i #11.
En sak till, accesskortet tar mig till Arlanda, men hur betalar jag Swebuss för resan Arlanda- Västerås tor?
Åk dit dagen före o sov på vandrarhem . Utvilad o fräch lagom till förhandlingenFörst blev jag bara förvirrad, men det är det översta alternativet, samma som jag skrev i #11.
Schema:
-Vakna 04:30 (ny tråd om hur i h-e jag ställer in telefonen på väckning).
-Någon slags näringsintag, rasta hunden ordentligt o hoppas han inte behöver vara ensam alltför länge.
-05:55 gå hemifrån, ta bussen 06:11 mot Märsta station. o sen vidare Arlanda-Västerås.
Kommer att må som ett utskitet sviskon lagom till förhandlingen i Tingsrätten.
Har pratat med tingsrätten o skall ringa om något byte skiter sig pga förseningar.
Avrapporterar i morgon när jag kommit hem.
Tack alla för hjälpen!
En sak till, accesskortet tar mig till Arlanda, men hur betalar jag Swebuss för resan Arlanda- Västerås tor?