När är en grönsak död?

Räknas långkalsongerna under jeansen? Sitter i ett ridhus på Strömsholm. Gjort det sen 8.30 imorse. Gick upp vid fem... Kommer väl inte härifrån förrän om åtminstone 1,5 h och då har vi över två timmars restid hem... :D

Är jag ursäktad för att inte ha strumpbyxor då? Har Mammas strumpbyxor?

Se upp så baken inte blir för kall, kan bli hemorrojder då :nailbiting:

Senast ändrad:
Fittofflor? :eek: Är inte två personer VÄLDIGT ledsna just nu då?

Från Wikipedia: Har man en fittoffla på ena foten är det viktigt att man tar första steget med den, enligt devisen hos ett flertal norrländska diamantborrare: "Fitta först". Det är ett uttryck för deras dyrkan av sina kvinnor, dvs att de ska få orgasm innan mannen. Denna sedvänja börjar sprida sig söderöver eftersom de norrländska diamantborrarna åker dit jobben finns och många är för tillfället i Bergslagen.

Filttofflor!

Men jag tror att @Hyacinth skulle kunna reda ut både strumpbyxefrågan och grönsaksfrågan?! (Vill ju inte vara för OT)

Självklart.

Strumpbyxor är bara värda att kallas så om de har tåförstärkningar och bekväm resår i midjan.

En grönsak är död om en den inte pratar eller blinkar åt dig. En svamp är jämbördig fåglar. Älg är en form av wapiti ( wapiti = älg, fast på franska). Så kallad polarwapiti.

Fråga @Petruska om ni inte tror mig. Hen ljuger aldrig.

Jag tror nog vi måste få hit @Hyacinth, trots allt är det hon som är experten på strumpbyxor :up: Hon kan (förhoppningsvis) tala om om de är levande eller ej.

En del lever. De exemplaren gör man bäst i att...avliva. Annars hamnar grenen vid knäna. Jag förordar att man klipper av fotdelen och gör om dessa till döda tights. Komplettera med herrstrumpor i strl 45, helst ska det vara hund- eller katthår på dem.

En del lever. De exemplaren gör man bäst i att...avliva. Annars hamnar grenen vid knäna. Jag förordar att man klipper av fotdelen och gör om dessa till döda tights. Komplettera med herrstrumpor i strl 45, helst ska det vara hund- eller katthår på dem.
Borde vara snyggt till riktigt lurviga vinterpälsben, sån där pälsmodell som sticker fram genom strumpbyxorna?

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dagens nagellack!
  • Hiss och diss del 5
  • Sodastream

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka