Finns inget som heter "för tjock"... jag är antingen "kramgo" eller "har pondus" - välj själv...Stava kan du uppenbart inte, är näbben din för tjock?
Stavar man blir man dessutom mager, så det gör jag inte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns inget som heter "för tjock"... jag är antingen "kramgo" eller "har pondus" - välj själv...Stava kan du uppenbart inte, är näbben din för tjock?
Lördagskväll... Jag vill prata strumpbyxor... Och ni pratar FRUKT???
Räknas långkalsongerna under jeansen? Sitter i ett ridhus på Strömsholm. Gjort det sen 8.30 imorse. Gick upp vid fem... Kommer väl inte härifrån förrän om åtminstone 1,5 h och då har vi över två timmars restid hem...
Är jag ursäktad för att inte ha strumpbyxor då? Har Mammas strumpbyxor?
Se upp så baken inte blir för kall kan bli hemorrojder då
Fittofflor? Är inte två personer VÄLDIGT ledsna just nu då?
Tala för dig själv vaOch i så fall kräver vi BILDER!!
Filttofflor!
Men jag tror att @Hyacinth skulle kunna reda ut både strumpbyxefrågan och grönsaksfrågan?! (Vill ju inte vara för OT)
Jag bär min rock hela tiden så det är en DYGNET-RUNT-ROCK! Obildade kråka!
Jag tror nog vi måste få hit @Hyacinth, trots allt är det hon som är experten på strumpbyxor Hon kan (förhoppningsvis) tala om om de är levande eller ej.
Borde vara snyggt till riktigt lurviga vinterpälsben, sån där pälsmodell som sticker fram genom strumpbyxorna?En del lever. De exemplaren gör man bäst i att...avliva. Annars hamnar grenen vid knäna. Jag förordar att man klipper av fotdelen och gör om dessa till döda tights. Komplettera med herrstrumpor i strl 45, helst ska det vara hund- eller katthår på dem.
Uppvärmt ridhus och fårskinnsfällarSe upp så baken inte blir för kall, kan bli hemorrojder då
Jag vill ha smultronvin! Var hittar jag det?
Men var finns mammas? Vavavava ?
Söder om söder.
Ååååh, det är du och Hef!