När är en grönsak död?

Förlåt, jag menade att jag hade min dygnetruntrock på mig men jag trodde inte att ni var tillräckligt begåvade här inne för att förstå vad det var :( :grin:

Ni vet ju inte ens när frukt dör!
Jag vet iaf att jag har en gryta på spisen med väldigt döda rotfrukter som puttrar i jäst druvblod med delar av väldigt död gris och ko, sen kommer det tillsättas väldigt döda lagerblad, enbär, svamp och grönsaker. Döda senapsfrön och döda tomater ej att förglömma, inklusive de döda örterna och kryddorna som redan kokar till oidentifierbar röra. :devil:

Jag vet iaf att jag har en gryta på spisen med väldigt döda rotfrukter som puttrar i jäst druvblod med delar av väldigt död gris och ko, sen kommer det tillsättas väldigt döda lagerblad, enbär, svamp och grönsaker. Döda senapsfrön och döda tomater ej att förglömma, inklusive de döda örterna och kryddorna som redan kokar till oidentifierbar röra. :devil:

Du omger dig med död? Själv föredrar jag levande föda! Älskar känslan när rotsellerin sprattlar på gaffeln! :devil:

Jätte-korkad...:devil:
Du får vänta med att äta tills imorgon :idea::angel:
Jag vet, sitter med mina mackor. :(
Kattrackorna åt av de döda, råa djuren med god aptit, sen fick min bortskämda byracka bräserat puts som kattrackorna drog ut på golvet. :mad:

Min lager i hallen ser lite orolig ut, tror ni den känner på sig att jag kommer knipsa några blad av den och att jag är hungrig fortfarande? Jag menar, bara för att den blommar kan den ju inte tro att den får bo här utan att bidra till uppehället? :confused:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka