MORGONrock, vid den här tiden?! Är du helt från vettet människa?Du vet att jag inte gillar när du uppmärksammar andra än mig
Jag har.... MORGONROCK!
(Om du nu är en människa, respekterar även fallen frukt.)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
MORGONrock, vid den här tiden?! Är du helt från vettet människa?Du vet att jag inte gillar när du uppmärksammar andra än mig
Jag har.... MORGONROCK!
Filttofflor!
Men jag tror att @Hyacinth skulle kunna reda ut både strumpbyxefrågan och grönsaksfrågan?! (Vill ju inte vara för OT)
MORGONrock, vid den här tiden?! Är du helt från vettet människa?
MORGONrock, vid den här tiden?! Är du helt från vettet människa?
Fittofflor? Är inte två personer VÄLDIGT ledsna just nu då?
Dom ska härdas är mitt motto...Men alltså, hur mår de egentligen inombords när du trycker ner dem så?
Dom ska härdas är mitt motto...
Jösses, du är ju helt obildbar... på aftonen bär man RÖKROCK eller AFTONROCKJag har.... MORGONROCK!
Jag vet iaf att jag har en gryta på spisen med väldigt döda rotfrukter som puttrar i jäst druvblod med delar av väldigt död gris och ko, sen kommer det tillsättas väldigt döda lagerblad, enbär, svamp och grönsaker. Döda senapsfrön och döda tomater ej att förglömma, inklusive de döda örterna och kryddorna som redan kokar till oidentifierbar röra.Förlåt, jag menade att jag hade min dygnetruntrock på mig men jag trodde inte att ni var tillräckligt begåvade här inne för att förstå vad det var
Ni vet ju inte ens när frukt dör!
Jösses, du är ju helt obildbar... på aftonen bär man RÖKROCK eller AFTONROCK
Jag vet iaf att jag har en gryta på spisen med väldigt döda rotfrukter som puttrar i jäst druvblod med delar av väldigt död gris och ko, sen kommer det tillsättas väldigt döda lagerblad, enbär, svamp och grönsaker. Döda senapsfrön och döda tomater ej att förglömma, inklusive de döda örterna och kryddorna som redan kokar till oidentifierbar röra.
Den sprattlar på skärbrädan istället, när jag med ett vällustigt flin flår och styckar den innan den dött! Sen dör den i grytan.Du omger dig med död? Själv föredrar jag levande föda! Älskar känslan när rotsellerin sprattlar på gaffeln!
Nej då, jag är såååå snäll och TIMIDMen hur mår DU som måste trycka ner dina växter? Bör vi vara oroliga för dig?
Den sprattlar på skärbrädan istället, när jag med ett vällustigt flin flår och styckar den innan den dött! Sen dör den i grytan.
Ja, undrar bara hur korkad jag är på en skala mellan -1 och 1 som inte började tidigare idag, i morgon kommer jag ha en jättegod gryta!Åh du kokar den levande!
Försök med den du "dygnet-runt-rock" va?! Själv bär jag FRACK och är således en Scata...Jag bär min rock hela tiden så det är en DYGNET-RUNT-ROCK! Obildade kråka!
Jätte-korkad...Ja, undrar bara hur korkad jag är på en skala mellan -1 och 1 som inte började tidigare idag, i morgon kommer jag ha en jättegod gryta!
Jag vet, sitter med mina mackor.Jätte-korkad...
Du får vänta med att äta tills imorgon
Försök med den du "dygnet-runt-rock" va?! Själv bär jag FRACK och är således en Scata...