Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast det är väl ändå inte växtens fel?!Fast nu var ju faktiskt dottern här först
Känslopjunk. Vilken ni än väljer, gräv ner den på gödselstacken efteråt. Fotografera innan dock.Fast det är väl ändå inte växtens fel?!
Och varför skulle inte fallfrukt ha känslor? Kunna se och lukta? Snacka om diskriminering...
Fallfrukt - jag vet inte i vilken utsträckning de verkligen existerar.
Osäker på vad du menar, det är ju växten som tappar blad, inte barnet?Nej nej. Det enda långsiktigt ansvariga beslutet är att omplacera dottern. För allas, inte minst dotterns, bästa. Det går säkert att hitta ett bra hem via blocket!
Som om det skulle vara ett sjukdomstillstånd? Äsch, det är en helt naturlig del av fruktens liv.De kanske är omtumlade av fallet?
Precis! De är bara lata och försöker fuska till sig bidrag! Vet man ju hur frukt är!Som om det skulle vara ett sjukdomstillstånd? Äsch, det är en helt naturlig del av fruktens liv.
Speciellt mörka frukter, avocado och aubergine t ex.Precis! De är bara lata och försöker fuska till sig bidrag! Vet man ju hur frukt är!
Fast då återkommer vi ju lite till det ursprungliga problemet - när dör en frukt?Den otroligt obekväma men enda möjliga slutsatsen: frukterianerna har rätt.
Vill du inte alls! Du vill bara prata om allt snusk du läser!Lördagskväll... Jag vill prata strumpbyxor... Och ni pratar FRUKT???
Räknas långkalsongerna under jeansen? Sitter i ett ridhus på Strömsholm. Gjort det sen 8.30 imorse. Gick upp vid fem... Kommer väl inte härifrån förrän om åtminstone 1,5 h och då har vi över två timmars restid hem...Så @Hedinn, Vad har du på dig idag? Strumpbyxor?
Btw, eftersom du undrade, jag har varken byxor eller strumpor på mig!
Vill du inte alls! Du vill bara prata om allt snusk du läser!
Btw, eftersom du undrade, jag har varken byxor eller strumpor på mig!
Du vet att jag inte gillar när du uppmärksammar andra än migJag ville cyber6:a lite med @Hedinn, men det gick ju sådär nu när du kom och störde!
Åh, berätta mer! Gummistövlar?
Räknas långkalsongerna under jeansen? Sitter i ett ridhus på Strömsholm. Gjort det sen 8.30 imorse. Gick upp vid fem... Kommer väl inte härifrån förrän om åtminstone 1,5 h och då har vi över två timmars restid hem...
Är jag ursäktad för att inte ha strumpbyxor då? Har Mammas strumpbyxor?
Du vet att jag inte gillar när du uppmärksammar andra än mig
Jag har.... MORGONROCK!
Jag måste ju få din uppmärksamhet på något sätt!!
Oh, sexy! Gummistövlar?