Vandringsled Västra götaland

Har någon tips på vandringsleder som är fina/tillgängliga så här års? Dagsturer så 15-25km ungefär. På Kinnekulle och Hunneberg har jag gått typ alla stigar som finns redan..

Enda kravet är att man ska gå i en cirkel och komma tillbaka dit man började naturligt, så man slipper vända och gå samma väg tillbaka igen (Men det gör inget om några kilometer är samma). Och det ska vara natur givetvis.
Kroppefjäll. :) har gått där, och helt underbart. ( finns dock varg) men träffar man inte på gråben, så kan man få en helt underbar dag. Finns stuga efter leden där man kan pausa och grilla.

Jag ogillar att du ogillar att jag ogillar! Ta lite eget ansvar ;) (OBS! Mest av allt ogillar jag din schemaläggare!)

Längsmed tågsträckan Alingsås-Göteborg finns flera alternativ på superfina långpromenader, ofta på otrafikerade småvägar och stigar längsmed sjöar och åar. I stället för att ta en runda då kan man enkelt hoppa på pendeltåget (som går varje halvtimme) och åka tillbaka till utgångsläget. Pm:a om det skulle vara intressant så kan jag beskriva mer ingående! (hade kunnat skriva en hel utflyktsguidebok om detta område, och det kanske jag faktiskt gör nån dag :) )

Liknande trådar

Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
2 580
Senast: Stereo
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 448
Ridning Hej, jag vet att det finns 1000 trådar om detta, men skulle ändå vilja ha lite egna svar så jag lägger upp en ny :) Jag ska köpa min...
2
Svar
32
· Visningar
2 747
Äldre Sjukvården ska det förstås stå. Känner mig både förbannad och besviken. Nästan uppgiven. (men inte riktigt. Då skulle jag ju inte vara...
24 25 26
Svar
515
· Visningar
40 232
Senast: Korven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sodastream
  • Valet i USA
  • Hiss och diss del 5