Vad gör man i Lund

Den närmsta jag känner till är tornaplatsen, femhundra meter från där ronald mc donaldhuset men man går genom professorstaden som är ett lugnt villaområde och den är ganska stor med en liten park och ingen trafikerad väg intill. Har cyklat här förbi många hundra gånger. Nummer ett på kartan nedan:
http://www.lund.se/Global/Förvaltningar/Tekniska förvaltningen/Parkochnaturkontoret/Lekplatser/Lekplats-Lund-SydÖstra.pdf

Sen såg jag på flygfotot att det finns en inne på sjukhusområdet, granne med RmD och söder om psykiatriska huset, men jag vet inte om den är öppen för alla.
Gud vad det finns mycket bra på nätet! Vi kan ju gå på lekplatssafari :up: Tusen tack!

Mvh Miks

Tack alla för tipsen!

Nu är vi hemma igen och vistelsen blev inte alls vad vi trodde den skulle bli!

Utekläder fick vi inte med barnen och det var blåsigt och kallt. Dessutom kunde vi inte utgå från Ronald mc Donald hus utan pga skicket på föräldrarna fick vi ta med barnen till vårt hotell. Vi har därmed mest hängt i hotellets pool :up: och på mc Donalds :crazy:. Barnen tyckte även det var toppen att hänga i vårt hotellrum och leka hund och spela Mindcraft. Så mycket fick vi se av Lund!

Bilen som vi skulle lämna nere i Lund var tvungen att åka hem igen packad med de stora barnen som fick följa med hem till farmor!

Dock har det gått bra för den allra minsta familjemedlemmen som troligtvis får åka hem i slutet på denna vecka :love:

Nästa gång vi besöker Lund hoppas jag att det är pga trevligare anledning och då ska vi banne mej lyckas pricka in något av tipsen!

Mvh Miks

Tack alla för tipsen!

Nu är vi hemma igen och vistelsen blev inte alls vad vi trodde den skulle bli!

Utekläder fick vi inte med barnen och det var blåsigt och kallt. Dessutom kunde vi inte utgå från Ronald mc Donald hus utan pga skicket på föräldrarna fick vi ta med barnen till vårt hotell. Vi har därmed mest hängt i hotellets pool :up: och på mc Donalds :crazy:. Barnen tyckte även det var toppen att hänga i vårt hotellrum och leka hund och spela Mindcraft. Så mycket fick vi se av Lund!

Bilen som vi skulle lämna nere i Lund var tvungen att åka hem igen packad med de stora barnen som fick följa med hem till farmor!

Dock har det gått bra för den allra minsta familjemedlemmen som troligtvis får åka hem i slutet på denna vecka :love:

Nästa gång vi besöker Lund hoppas jag att det är pga trevligare anledning och då ska vi banne mej lyckas pricka in något av tipsen!

Mvh Miks
Vilken tur att det har gått bra med minsta familjemedlemmen och att hotellet hade lagom mycket att göra för att roa barnen. Fick en liten klump i magen när jag läste om anledningen till besöket.

Vilken tur att det har gått bra med minsta familjemedlemmen och att hotellet hade lagom mycket att göra för att roa barnen. Fick en liten klump i magen när jag läste om anledningen till besöket.
Ja verkligen tur! Eller ja, en sjujäklarns massa skicklighet från läkarna! Och en hel massa tur på det!

Man skulle lätt kunna säga att det här varit de två värsta veckorna i mitt liv! Och det går inte ens att föreställa sig hur våra vänner haft det. Men nu kommer de förhoppningsvis snart hem allihopa:up:

Mvh Miks

Ja verkligen tur! Eller ja, en sjujäklarns massa skicklighet från läkarna! Och en hel massa tur på det!

Man skulle lätt kunna säga att det här varit de två värsta veckorna i mitt liv! Och det går inte ens att föreställa sig hur våra vänner haft det. Men nu kommer de förhoppningsvis snart hem allihopa:up:

Mvh Miks

Jag måste säga att jag tycker ni är fantastiska som funnits för vännerna och deras barn!

Och framförallt - underbart skönt att den minsta verkar på bättringsvägen. Det finns så många fantastiskt duktiga läkare out there!

Vilken tur att de har er som vänner
Har suttit framför TV'n och tittat på Rakt in i hjärtat från Lund och tänker att alla som hamnar i Lund är hjärtebarn men så är nog inte fallet hoppas jag

@cirkus @Anna-panna Tack! Det var så självklart att åka så vi har inte ens behövt fundera!

Jo det är ett litet hjärtbarn de fått vännerna. Han blir 2 veckor imorgon och är opererad tre gånger men nu hoppas vi han ska vara ok!

Mvh Miks

Liknande trådar

Relationer Min svärfar miste relativt plötsligt sin partner tidigare i vintras. De har varit tillsammans så gott som hela sina liv. Ensamheten...
2 3
Svar
48
· Visningar
5 414
Senast: Halona
·
Gravid - 1år Här kommer min underbara förlossning som jag mer än gärna delger mig av for en positiv bild av hur det kan vara! Orkar dock inte fixa...
Svar
8
· Visningar
2 556
Senast: paradiset
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama