Uppdrag granskning-fasansfullt.

Ja och det är muslimer som drabbas av IS terror och det är muslimer som är skiträdda för IS. Det här är ett verkligt problem. så seriöst bör det här diskuteras.

bara för att de flesta muslimer inte är med i IS så gör det inte att IS inte är ett problem.

Och de flesta protestanter är inte med i Ku Kux Klan

På gammelmedia? på en kanal med journalister? Och faktagranskning?
Du är som vanligt fel ute. Jag har aldrig kallat media för gammrlmedia o inte förrän rätt nyligen har jag hittat nyheter som inte skrivs av de vanliga med AB i täten.

Då har jag sett att man utesluter eller vinklar hej o hå. Så nu läser jag betydligt mkt mer av allt.
U G har jag alltid respekterat för att de ger ett ganska väl utrett nyhetsvärde. Grävande journalistik
o inte värre friserande än skvallerpressen.
Ja ganska mkt propaganda vilket måste vara högst tvivelaktigt om man vill rapportera nyheter i sin helhet.

Tänkte det... Skönt att höra att du slutat hämta din världbild från avpixlat. Du kommer att må så mycket bättre.
Ja om man vill fortsätta att vara duperad som din vän golit.
Jag vill inte bli korvstoppad med halvsanningar, utan göra en egen bedömning.

Det blir tydligt när man kan slippa läsa censurerade artiklar eller av media i övriga Världen

[QUOTE="golit, post: 16854465, mskriverr lycka till när du nu slutat lyssna till avpixlant utan lyssnar till fakta.[/QUOTE]
Vems fakta?
Pårökt igen.....

[QUOTE="golit, post: 16854465, du nu slutat lyssna till avpixlant utan lyssnar till fakta.
Vems fakta?
Pårökt igen.....[/QUOTE]

Åh bara det att du tar till dig verkligheten är bra. Så länge avpixlat ger dig din verklighet mår du ju dåligt. Lycka till

Ja om man vill fortsätta att vara duperad som din vän golit.
Jag vill inte bli korvstoppad med halvsanningar, utan göra en egen bedömning.

Det blir tydligt när man kan slippa läsa censurerade artiklar eller av media i övriga Världen

Jag säger som golit, skönt om du slutat läsa Avpixlat och andra sk medier med en extrem censur och en så liten åsiktskorridor att inte något alls får diskuteras.

Vi som följer annan rapportering, såväl svensk som internationell har en lite mer nyanserad, balanserad och korrekt världsbild.

Det är bara att gratulera. Jag räknar nu med en svada av inlägg där du gör avbön för den rasism, islamofobi och avsky mot bla romer som du framfört på sistone, med din snart uppdaterade världsbild.

Sanningen börjar komma ikapp o då blir man sådär desperat.

Sjöberga är så här för att jag inte är ngt fan av små islandsponnies-snarstucken o för att jag gillar LBB. Till skillnad... Så är han kompetent o demokratisk.

Är du så dum eller gör du dig bara till?
Det är så sjukt att du försvarar IS handlingar o även de radikala islamisterna.
Inte ett ord om programmet. Trådens ämne.

Tja det ligger väl i dess natur att fortsätta avfärda, förminska, skrika rasisto allt man kan hitta på.

Något personligt egenintresse kan man lätt skönja.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka