Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Släng in dem längst in i garderoben där de får vänta på bättre tider. Eller ännu hellre, ta de mest slitna av dem du har och börja rida i demPrecis så känner jag det. Jag VILL egentligen inte ha fler, tre par är precis lagom tycker jag och fyra bra par som jag har nu kommer räcka i flera år, men 200kr inkl. frakt är billigt ...
Hur många par jeans (som används) har ni?
Jag har möjlighet att köpa ett par Lee i min favoritmodell med 70% rabatt men har redan fyra par och det känns som onödig hamstring med ett par till, sliter ungefär ett par per år. Samtidigt är priset lockande.
Hur många par jeans (som används) har ni?
Jag har möjlighet att köpa ett par Lee i min favoritmodell med 70% rabatt men har redan fyra par och det känns som onödig hamstring med ett par till, sliter ungefär ett par per år. Samtidigt är priset lockande.
Gaahh, var på väg att köpa nu efter ditt inlägg men "fri frakt" gäller inte längre visade det sig, igår var sista dagen.KÖÖP!
Rätt som det är så slutar dom att tillverka modellen.
Men köp människa, det går åt!Hur många par jeans (som används) har ni?
Exakt!Jag använder inte jeans, men förespråkar hamstring av favoritplagg rent allmänt. Köp!