Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Såg att PP3 på Twitter frågade vilken färg klänningen hade, och jag såg den direkt som vit med gulddetaljer. Sen gick jag in på...
7 8 9
Svar
168
· Visningar
22 120
Senast: Anna
·
Äldre Lägget ligger så att jag ska ut på min sista praktik nu om två veckor, en period på 8 veckor. Men hur kommer det sig att ingen vill ha...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 545
Senast: BobberiBoo
·
Äldre Har helt slut på inspiration tills imorgon, har ni några goda recept?
2
Svar
25
· Visningar
1 706
Äldre Vad använder ni? Vad är bra/dåligt? Gillade vårt lokala coops app men.handlar numera typ bara på Ica o hemköp. Gillar inte alls deras...
Svar
9
· Visningar
807
Äldre Ingen som har lust med én spontan buketräff i solen? En lunch eller glass kanske :D
Svar
5
· Visningar
502
Senast: Lotheb
·
Äldre En del av mina räkningar går direkt in på mitt bankkonto där jag bara signerar dem för att de ska betalas. Min senaste...
Svar
6
· Visningar
822
Senast: Stereo
·
Äldre Hej. Jag undrar om det finns någon minsta summa man kan anmäla någon för bedrägeri? Jag köpte en sak på internet, tjejen fick en...
Svar
16
· Visningar
1 761
Äldre Behöver tips på en god champagne som jag och mina kära vänner kan skåla med, när vi är klara med min flytt! :D Budget är väl max 600kr...
Svar
8
· Visningar
1 676
Senast: Lyrisk
·
Äldre Jag är inget mattesnille, klarar mej helt okej utan att behöva kunna ekvationer :angel: men nu är vi flera personer och lika många olika...
Svar
12
· Visningar
758
Senast: prallan
·
Äldre Tänkte käka fondue på fredag. Hur brukar ni göra? Har ni olja eller buljong? Vilka tillbehör?
2
Svar
20
· Visningar
13 127
Senast: Idas
·
Äldre Jag är på jakt efter nya kaffemuggar o kom på att jag skulle vilja ha något snyggt djurmotiv på, helst varierande med olika motiv på...
Svar
0
· Visningar
402
Senast: Gramse
·
Äldre Vart har ni era gårdar försäkrade? Tänker om man har en mindre gård (under 10 hektar eller så) och ej bedriver verksamhet på gården...
Svar
12
· Visningar
2 785
Senast: trofé
·
Äldre :eek: Hur lyckades den fastna där?? http://www.svt.se/nyheter/regionalt/mittnytt/ulla-hittade-en-alg-i-snodrivan
2
Svar
26
· Visningar
1 681
Senast: majha
·
Äldre Ingen har hört från min syster sedan i torsdags kväll då min mamma pratade med henne. Då hade hon varit precis som vanligt. Hon är...
8 9 10
Svar
198
· Visningar
29 039
Senast: Björk
·
Äldre Dottern ville så gärna beställa en bikini från nätet, en som vanligtvis var dyr och nu var "rea" och eftersom hennes kompis också ville...
2
Svar
20
· Visningar
2 824
Senast: Idas
·
Äldre Allsmäktiga buke :bow::D Har ingen kamera och måste erkänna att det är extremt tråkigt att ta tråkiga och dåliga mobilbilder... Har...
Svar
18
· Visningar
995
Senast: Kiwifrukt
·
Äldre I september ska vår vän gifta sig i Taipei, så vi måste självklart resa dit :) Och eftersom vi typ aldrig reser så tänkte vi passa på...
Svar
10
· Visningar
922
Senast: ASKAPLASKA
·
Äldre Ska försöka fatta mig kort :D 1 april flyttar jag ur min lägenhet då den ska totalrenoveras. Idag fick jag ett papper i brevlådan att...
Svar
19
· Visningar
2 330
Senast: pepp
·
Äldre Ett vanligt liv för många i detta forum innehåller minst tre superviktiga saker som man vill lägga fokus på. Själv har jag otroligt...
Svar
0
· Visningar
384
Senast: Ray
·
Äldre Vi har ett problem med en granne som bor i samma bostadsområde. Sedan en tid tillbaka går hon runt till grannar, ringer på och drar...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
12 729

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka