Hur gick detta till?

Fast nu ska vi komma ihåg att allt som står i en artikel inte behöver vara korrekt... jag blev precis intervjuad, fick se artikeln innan tryck och påpekade några saker som inte var korrekt. Publicerades den med ändringarna? Nej...

Det sista i den där artikeln ser exakt ut som den typ av knorr en journalist vill ha på slutet av en sådan artikel så jag tar det med en nypa salt. Att skjuta en frisk älg nu skulle dessutom göra att jägaren blir av med licensen, vi är långt bortom sista dagen för älgjakt.
Jag tittade på filmklippet och då säger kvinnan att det ju är bättre att maken skjuter den i höst istället. Så det är ganska direkt citat.

Vad är fel med det? Den fick en chans att leva vidare och kan mycket väl även överleva årets jakt. De räddade ett nödställt djur, vad är det för fel på det?! :banghead:
Säger inte att det är fel, påpekade bara att det var citat och inte något som journalisten hittat på.

Liknande trådar

Tjatter T Har funnits några sådana här trådar tidigare men hittade ingen som var riktigt aktuell. Tänkte vi kunde ha en tråd där vi delar med...
Svar
8
· Visningar
1 159
Hundträning Jag har skrivit här förut att vi köpte en valp i november och vi har nu två spaniels. Gamla hunden är fem år. Vi har nu fått...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 863
Senast: Tiffany
·
Samhälle Funderar på detta och hittar ingen vettig förklaring till det. Varför hämtar man inte ut passet man ändå har tagit sig tid att göra och...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 776
Senast: Lingon
·
Relationer Hej, jag är helt ny på forumet som jag hittade av en slump. Verkar vara en trevlig stämning med ärliga människor. I försök om att hålla...
8 9 10
Svar
199
· Visningar
22 802
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar