Göteborg?

Jag valde en av alla de göteborgstrådar som finns.
Jag och dottern ska till Scandinavium i morgon - som så många andra...
Vi har biljetter till kvällsshowen (kl 17) men anländer med tåget redan kl 12. Tanken är att vi ska stoppa i oss en bra lunch och sen ta oss in på mässan en stund innan tävlingarna börjar.
Men, vis av erfarenhet vet jag att man kan få leta ett bra tag innan man hittar en restaurang där det finns vegetarisk mat till inte alltför högt pris. Så, jag undrar om det är möjligt att få tips om en sådan, inte alltför långt från järnvägsstationen?

Kanske vegetarisk mat ifrån Nepal kan vara någonting?:-)

Restaurang Himalaya ligger inte långt ifrån stationen.
(Titta på deras karta och vägbeskrivning)
Prisvärt.

Du kan boka bord via deras hemsida.
Där finns även deras meny.

http://restauranghimalaya.com/om-oss/

Oavsett, hoppas att ni får en trevlig vistelse i Göteborg! :-)

Jag valde en av alla de göteborgstrådar som finns.
Jag och dottern ska till Scandinavium i morgon - som så många andra...
Vi har biljetter till kvällsshowen (kl 17) men anländer med tåget redan kl 12. Tanken är att vi ska stoppa i oss en bra lunch och sen ta oss in på mässan en stund innan tävlingarna börjar.
Men, vis av erfarenhet vet jag att man kan få leta ett bra tag innan man hittar en restaurang där det finns vegetarisk mat till inte alltför högt pris. Så, jag undrar om det är möjligt att få tips om en sådan, inte alltför långt från järnvägsstationen?

Andrum är kanon. Deras buffé är toppen!
Ligger mitt emot Nordstan mellan spårvagnshållplatserna Lilla Bommen och Brunnsparken.

Liknande trådar

Mat Hej! Någon som har tips på pub/bar/restaurang i centrala Göteborg där de kan tänkas ha bra rom? Några släktingar ska dit i helgen och...
Svar
7
· Visningar
917
Senast: marengo
·
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
10 809
Senast: Oh_really
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 610

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka