Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då är det bara att vänta och se då. Putin gör mig nervös. Han känns som en rest från ett nu icke-aktuellt samhälle. Kan inte ge konkreta punkter på den känslan men han inger samma förtroende som en skum hästhandlare.
Meh, han är ju ersatt av en rymdödla, det kan ju vem som helst se! Ser ni inte det så skicka ett pm så kan ni få köpa mina rymdödleglasögon, bara 3000 pix!
Jag har hört/läst om allt från Illuminati till rymdödlor, o allt där emellan.
Med tanke på att Putin verkar vara totalt humorbefriad så tillåter jag mig att tvivla.
Enligt Aftonblaskan tyckte han: "Livet vore tråkigt utan skvaller"!
Fast vänta nu, är vi HELT säkra på att det var Putin på mötet...
Den här verkar trovärdig
Med tanke på att Putin verkar vara totalt humorbefriad så tillåter jag mig att tvivla.
Väl medveten om att vissa kommer att förfasas, men en del bilder på Putin när han rider och är halvklädd... Ja, jag skäms, men han är lite läcker.
Sedan finns det nog inget jag stödjer i hans sätt och framtoning, men lite karlakarl så där. Ytligt och ovärdigt? Jag vet.
Jag veeet. Jag skäms!
Smaken är som baken... Q.E.D
Jag veeet. Jag skäms!
Han kanske skulle ha tänkt på ev utbrändhet INNAN han började mucka med allt och alla...
Hört talas om Photoshop?Väl medveten om att vissa kommer att förfasas, men en del bilder på Putin när han rider och är halvklädd... Ja, jag skäms, men han är lite läcker.
Sedan finns det nog inget jag stödjer i hans sätt och framtoning, men lite karlakarl så där. Ytligt och ovärdigt? Jag vet.
Hört talas om Photoshop?
det skulle förvåna mig extremt mycket om han verkligen ser ut sådär.
Du, det är lugnt Vi har alla våra annorlunda böjelser.Väl medveten om att vissa kommer att förfasas, men en del bilder på Putin när han rider och är halvklädd... Ja, jag skäms, men han är lite läcker.
I så fall behöver han ett glas sockervatten. Som han som stramar åt huden i början av första filmen.Vem vet han kanske är ett sånt där alienkryp som man ser i Man In Black Blev inte han i filmen också helt blek och så då