Vad händer egentligen i Kreml?

Vem vet han kanske är ett sånt där alienkryp som man ser i Man In Black :D Blev inte han i filmen också helt blek och så då :rofl:

http://www.bbc.com/news/world-europe-31901078
skrattar.gif

Väl medveten om att vissa kommer att förfasas, men en del bilder på Putin när han rider och är halvklädd... Ja, jag skäms, men han är lite läcker. :o
Sedan finns det nog inget jag stödjer i hans sätt och framtoning, men lite karlakarl så där. Ytligt och ovärdigt? Jag vet.

Väl medveten om att vissa kommer att förfasas, men en del bilder på Putin när han rider och är halvklädd... Ja, jag skäms, men han är lite läcker. :o
Sedan finns det nog inget jag stödjer i hans sätt och framtoning, men lite karlakarl så där. Ytligt och ovärdigt? Jag vet.
Hört talas om Photoshop?
det skulle förvåna mig extremt mycket om han verkligen ser ut sådär.

Du, det är lugnt Vi har alla våra annorlunda böjelser. ;)

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu skriver jag som det är. Jag behöver input och jag vill/kan inte berätta detta för någon i min närhet. En triggervarning kanske är på...
Svar
7
· Visningar
1 077
Senast: soom
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 218
Senast: Jahaja
·
Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
336
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama