Nä, nu orkar jag snart inte mer...

Okej, hur gick det till? Tar det lång tid att utföra? Vad jag har läst mig till tar det inte så långt tid.

Nu var det längesen, en sisådär 15 år sedan, så minnet är väl inte glasklart direkt. Slätröntgen går ju fort, men både datortomografi och gammakameraundersökning tar lite längre tid. Dels ska man få kontrastmedel innan och sedan tar själva undersökningen lite längre tid, minns inte exakt hur länge men inte så pass länge att jag hann bli uttråkad iaf.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 909
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 382
Senast: Grazing
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 213
Senast: Juli0a
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Först tänkte jag skriva i en kropp som inte orkar, men grejen är att ju längre tid jag varit sjuk desto mer en del av mig känns kroppen...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 200
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar