Norrsken i Stockholmstrakten!

Och jag har en stor fotbollsplan med gigantiska strålkastare som lyser starkt bara hundra meter från min lägenhet så jag såg inte ett smack :mad: ska se om jag kan flirta till mig barnvakt ikväll och åka utanför city lite.

Jag såg, men inte färgerna, men jag såg på himlen hur den ändrade karaktär, jättecoolt! :D Bor i Vallentuna, på landet utan massa stadsljus :)

Jättemycket över Västerås! Jag åkte långt bort från stan för att slippa ljusföroreningarna.

11060049_10153662983027542_7773951622821016626_n.jpg

Liknande trådar

Fritid Finns det fler norrskensjägare än jag här? Jag bor i södra landsändan men har ändå lyckats se två gånger på ett år. Ikväll är det lite...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
3 678
Senast: Lenita
·
Fritid Enda löparskorna jag någonsin känt wow med var Nike. Men sen gjordes de tunnare och mina fötter saknade dämpningen. Nu undrar jag om...
2
Svar
21
· Visningar
731
Senast: Lilla
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 021
Senast: Mabuse
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För att locka fler äldre att röra på sig satsar RF Sisu nu i oktober på gratis prova-på-aktiviteter för seniorer på Gotland.
Svar
0
· Visningar
143
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama