Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Hur många är ni som åker i den? Hur mycket plats är det i den? Fördelar/ nackdelar? Är på jakt efter en bil :p
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 715
Äldre Jag är med i en grupp på facebook där jämställdhet är kärnfrågan. Något jag reagerade på var ett inlägg från admin (själva bilden är...
Svar
10
· Visningar
1 488
Senast: Blue
·
Äldre I maj kommer min bästis ha en fest med 90-tals tema. Jag är född 85 så borde veta vad man hade på sig, men jag gick emot strömmen och...
2
Svar
21
· Visningar
14 104
Äldre Några av er kanske minns att jag skrev en tråd i början av året om att saker inte gick så himla bra just nu, och ja.. det har liksom...
2
Svar
36
· Visningar
3 190
Senast: Singoalla
·
Äldre Jag brukar se båda, de går ju ofta efter varandra. Tycker ST är trevligare, positivare liksom, de i DD är typ hårdare mot folk. Visst är...
Svar
1
· Visningar
526
Senast: BornAgain
·
Äldre Regeringen bidrar med 13 friska miljoner, slår sig för bröstet och är glada. Men i själva verket är det en minskning med några miljoner...
Svar
0
· Visningar
353
Äldre Jag har gjort några försök att sälja saker på nätet men det bara slutar med att jag blir irriterad på alla konstiga svar man får. Är det...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 458
Senast: Rosett
·
Äldre Ibland funderar jag på om jag kanske vill överge landet och flytta in till stan. Brukar då fundera över vart jag vill bo, men har insett...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
6 126
Senast: nullo-modo
·
Äldre Känns som jag tjatar ihjäl folk, och flera har säkert läst tråden om hur jag vill flytta till landet men egentligen inte har råd..Jag...
Svar
19
· Visningar
1 271
Senast: Gabbi
·
Äldre Någorlunda centralt. Trevligt hotell. Hyfsat i pris. Några förslag? Jag tyckte att ca 2300 kr per natt var väl häftigt för det aktuella...
Svar
17
· Visningar
925
Senast: Rie
·
Äldre Jag behöver hjälp med att hitta skjortor som passar min kropp :p Jag är bredaxlad men smal, vilket gör att jag i de flesta storlekar...
Svar
8
· Visningar
785
Senast: G-uldlock
·
Äldre Jag behöver ha tag på två låtar men utan texten, hur söker jag då? Alltså låtarna ska användas i kyrkan till en vigsel, och jag har...
Svar
14
· Visningar
974
Äldre Jag brukar tänka att "det där programmet kan jag se på play nån dag" och sen glömmer jag vilket program det var jag skulle se. :o Så det...
2
Svar
21
· Visningar
1 249
Senast: Septicemia
·
Äldre Vi bor i ett hus som tidigare varit butik, och vår tomt är än så länge en till större delen asfalterad bakgård som under alla årstider...
2 3
Svar
44
· Visningar
8 032
Senast: monster1
·
Äldre Två saker som kan passa ihop eller vara var för sig, men jag tyckte en tråd räckte =). Jag undrar, brukar ni gå på magkänsla när ni ska...
Svar
6
· Visningar
988
Äldre Jag har på senaste blivit mer och mer sugen på att försöka få in lite mer icke-animaliskt protein i min kost, och får tips om allsköns...
2
Svar
33
· Visningar
6 363
Senast: VLMF
·
Äldre Hallå! 19, snart 20-åring som är på g och ska flytta ut från det trygga stooora boendet ute på landet. Var på en lägenhetsvisning...
2
Svar
26
· Visningar
2 027
Senast: emmeloy
·
Äldre Jag har "hittat" ett fint litet ställe vid en sjö. En plats med sol hela dagen på en undanskymt ställe där jag skulle vilja sola och...
Svar
9
· Visningar
1 856
Äldre Är det fler än jag som avskyr att köra i Sth? Jag har inte bott där sen -70talet så allting ser annorlunda ut. Jag och min son(39 år)...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 998
Senast: Korven
·
Äldre Ja, hur är det? Tycker just griljeringen hör ihop med julen, men annars ser den ju rätt trist ut:confused:
Svar
14
· Visningar
1 322
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama