Vad har ni för bil?

I onsdags kunde jag hämta ut den nya bilen. :bump: Jag sitter så galet mycket bättre i den, nästan så att jag vill bo i den. :angel:
11081350_10153224293853784_5957555545003223236_n.jpg

Hur många är ni som åker i den?
Hur mycket plats är det i den?
Fördelar/ nackdelar?

Är på jakt efter en bil :p
Jag har en Subaru Legacy -05. Det är bara jag som kör den/åker med den, händer ibland att andra åker med. Den är stor och rymlig då det är en kombi, fördelen jag gillar med den är att det är fyrhjulsdriven och har riktigt bra väghållning. Tanken är att jag på sikt ska byta upp mig till en nyare årsmodell men den duger fin fint som första bil. Egentligen hade jag inte tänkt köpa en sån fin bil som första bil, men jag hade kört den innan och visste vad den varit med om så jag ångrar inte att jag köpte den. Den duger för mig helt enkelt. :)

Liknande trådar

Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
336
Senast: Fetaost
·
Hemmet Som rubriken antyder är jag på jakt efter en ny dammsugare då vår gamla som var här när vi köpte sommarstugan har gett upp. Gärna en...
Svar
16
· Visningar
563
Senast: sthu
·
Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat...
2
Svar
34
· Visningar
1 207
Senast: Derivata
·
IT & mobiler Vad har ni för mobilhållare till bilen, som ni tycker är bra och funkar bra? Jag har haft lite olika genom åren, någon som man fäster i...
2
Svar
27
· Visningar
902
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar