Jag blir galen på otrevlig personal på kundtjänst. Jag ringde en kundtjänst idag. Jag har autogiro och företaget hade själva skickat ett brev till mig där de skriver att de har råkat dra för mkt pengar dvs dra två gånger.
Kvinnan jag pratar med suckar högt när jag ber henne kolla det.
-Vadå, ska jag kolla det?
-Ja.
-Ja då måste jag ju kolla med ekonomiavdleningen
- Ja
- ja det kommer ta lååååång tid att få svar. Hon suckar högt flera gånger.
och så fortsätter hon så under drygt tio minuter. Allt var besvärligt och så skulle det suckas flera gånger och vara snäsig mot mig. Trots att jag ansträngde mig för att vara trevlig .
Nrä vi var klara sa jag lugnt att jag tykte hon skulle tänka på hur hon bemöter kunderna för jag tycker inte hon hade en trevlig ton. Då fortsätta hon käfta emot och jag orkade inte längre utan la på.
Efter samtalet började jag skratta högt för mig själv för det var så absurt.. och jag började nästan tycka synd om denna människan. Tänk om man var sån.... bara käftade emot varende människa... Då får man det svårt i livet.
Kvinnan jag pratar med suckar högt när jag ber henne kolla det.
-Vadå, ska jag kolla det?
-Ja.
-Ja då måste jag ju kolla med ekonomiavdleningen
- Ja
- ja det kommer ta lååååång tid att få svar. Hon suckar högt flera gånger.
och så fortsätter hon så under drygt tio minuter. Allt var besvärligt och så skulle det suckas flera gånger och vara snäsig mot mig. Trots att jag ansträngde mig för att vara trevlig .
Nrä vi var klara sa jag lugnt att jag tykte hon skulle tänka på hur hon bemöter kunderna för jag tycker inte hon hade en trevlig ton. Då fortsätta hon käfta emot och jag orkade inte längre utan la på.
Efter samtalet började jag skratta högt för mig själv för det var så absurt.. och jag började nästan tycka synd om denna människan. Tänk om man var sån.... bara käftade emot varende människa... Då får man det svårt i livet.