Bra sportbh som öppnas/stängs fram?

Sådana finns väl ungefär en miljon varianter av? :) Men den absolut bästa sportbh:n tycker jag är Under Armour Protegée, som stängs fram:
886781698052_003.jpg
Tack för tips!! Den där såg precis ut som det jag sökt så länge efter :up:

Det verkar som om jag får knalla runt och fråga mig fram i affärerna.Då har jag i alla fall några förslag på vad som intresserar mig.
I vår lilla stad tvivlar jag på att utbudet är så stort, möjligen något större i jobbstaden.
Men då får jag väl prova en del i alla fall.

Jag har några som öppnas helt i ryggen, Hogengård comfort support sport-bh. Mycket bekväma och finns i många storlekar :up:

Jag har inte hittat någon annan sport-BH som funkar än Hogengårds! Förvisso ryggknäppt men jag tycker det är enkelt att knäppa den fram och dra runt/krypa i ändå :idea:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
37
· Visningar
3 242
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 213
Senast: Juli0a
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
4 463
Senast: Fiorano
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har gått 24 gånger hos psykolog nu, har sista på onsdag. Det enda jag fått höra innan är hur bra det är, så jag tror mina...
2
Svar
35
· Visningar
4 271
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar