Ninnurur
Trådstartare
Självklart! Ska bara hitta rätt objektiv också. Någon som har tips på macro till en 7D?OCH sponsring till objektivet, förstås
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Självklart! Ska bara hitta rätt objektiv också. Någon som har tips på macro till en 7D?OCH sponsring till objektivet, förstås
Det här är vardagslyx för mig
Haha vad roligt!! Var tvungen att gå in och titta nuJag kommenterade just på den bilden i grupp på facebook, hade ingen aning om att det var du, borde ha förstått det när det var både häst och får med på bilderna.
Helt magiskt ljus.
/Maya
Samma här. Jag har haft en rejäl svacka med fotograferandet och kameran har mest bara samlat damm, i höstas tog jag tag i det igen. Under vintern blev det lite sämre igen för jag har jobbat så mycket att jag missat ljuset de flesta dagar. Nu känner jag verkligen inspiration och motivation, har fotat flera dagar i rad och det var länge sedan det hände! Har i och för sig fått tillbaka motivationen till det mesta just nu - det var evigheter sedan jag red men idag åkte jag ut till stallet klockan 7 (!!!!!) bara för att jag var så sugen på att rida att jag inte kunde vänta längre Det resulterade i min bild för veckans utmaningVärlden är liten!
Än så länge har jag har nöjt mig med att titta, läsa och kommentera, för jag har inte varit i den gruppen så länge.
På siståne har jag fått lusten tillbax att fota mer, då är det riktigt kul med grupper och trådar som här, få inspiration och tips, ha kul med andra som gillar foto.
Haha vad tusan!! Now I know who you all are@LindgrenV Jag kommenterade också, fast på den med fåret Både vårigt och vardagslyx!
Hahaha, den är kommeterade ju jag! Eller inte den här utan den andra du la upp, den med ljuset!Vardagslyx; Fotoutflykt till kusten mitt i veckan, med solnedgång över ett annat land