Jag köpte ju en ny kamera Det hjälpte en stund i alla fall! Nu har jag börjat fundera på objektiv istället...Jag inbillar mig att ett nytt objektiv gör susen Men egentligen behövs pengarna på annat håll så det får vänta...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag köpte ju en ny kamera Det hjälpte en stund i alla fall! Nu har jag börjat fundera på objektiv istället...Jag inbillar mig att ett nytt objektiv gör susen Men egentligen behövs pengarna på annat håll så det får vänta...
Jag inbillar mig att ett nytt objektiv gör susen Men egentligen behövs pengarna på annat håll så det får vänta...
Ett orientaliskt korthår på 14 veckorVad är det där för söting??
Inte för ekonomin baraNya objektiv är alltid kul!
Skrev det nya ämnet igår (måndag) och det är "Vår" som är tematFår vi något nytt ämne? Var det @Trott som skulle välja?
Oj, det missade jag! Då hoppas vi på fint vårväder nu :-)Skrev det nya ämnet igår (måndag) och det är "Vår" som är temat
Jag har noll och ingen fotoinspo just nu. Astråkigt! Orkar inte ens tömma undervattenskameran sen senaste badhusbesöket. Blir alltså ingen bild från mig denna vecka heller. Hoppas verkligen att nåt sätter fart på känslan snart igen!