Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
skrev ingen förklaring - och det är verkligen långsökt. Men veckans händelse(?), dvs solförmörkelsen, var det som fastnade i kameran. Och tänkte att månen i a f flyttar på sig.... (men så mkt fågel blev det förstås inte)
Låter som en bra idé tycker jag iaf!Jag har inte heller hunnit... Jobbat apmycket @Ninnurur, kan vi inte köra mitt tema en vecka till?
Med, bara för att jag äntligen fått allt att funka och håller på med bilderna nu! Men det är helt ok för mig ändå för jag har en totalt full vecka framför mig så då behöver jag inte bekymra migJag har inte heller hunnit... Jobbat apmycket @Ninnurur, kan vi inte köra mitt tema en vecka till?
Kanadagäss!Ska jag vara ärlig vet jag inte vad det är för fåglar Gissar att det är typ gäss kanske?
Där ser man! TackKanadagäss!
Har nyss valt ( tema vår, för typ två tre veckor sen ) men kan välja igenTror jag glömt skicka temat vidare så om inte @Trott redan valt en miljon gånger kan ju du få göra det. Har ingen koll