Haha, jag gissar på att du var den med ett hästfoto?Hahaha, den är kommeterade ju jag! Eller inte den här utan den andra du la upp, den med ljuset!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, jag gissar på att du var den med ett hästfoto?Hahaha, den är kommeterade ju jag! Eller inte den här utan den andra du la upp, den med ljuset!
Precis!Haha, jag gissar på att du var den med ett hästfoto?
Snyggt självporträtt! Gillar både kompositionen och känslan i bildenUngefär en dag i veckan är det min hårtvättdag, tar mig tid att ta hand om mig lite extra, medans min hårinpacking får verka så sätter jag mig på mitt favorit ställe min mysiga fotölj äter och dricker nåt gott och tittar på ett par avsnitt av nåt jag gillar, just nu är det The good wife som jag tittar på.
Det är min vardagslyx jag ser till att njuta av varje vecka.
Ungefär en dag i veckan är det min hårtvättdag, tar mig tid att ta hand om mig lite extra, medans min hårinpacking får verka så sätter jag mig på mitt favorit ställe min mysiga fotölj äter och dricker nåt gott och tittar på ett par avsnitt av nåt jag gillar, just nu är det The good wife som jag tittar på.
Himla vackert självporträtt!Ungefär en dag i veckan är det min hårtvättdag, tar mig tid att ta hand om mig lite extra, medans min hårinpacking får verka så sätter jag mig på mitt favorit ställe min mysiga fotölj äter och dricker nåt gott och tittar på ett par avsnitt av nåt jag gillar, just nu är det The good wife som jag tittar på.
Ska jag välja imorgon då alltså? Nej, jag har inte valt sedan i börjanEftersom @RedHyuuga står över måste vi ha någon ny nästa vecka, vem känner sig manad? @LindgrenV kanske? Du står inte på listan och har väl inte valt sen i början?
Warg II
Ninnurur II
Migo I
Lavinia I
Lisa412 I
Trott I
Flixon I
RedHyuuga I
Matinee II
cili I
Pegasus63 I
Rhodugune I
Rätt uppfattat! skriv gärna upp dig på listan ocksåSka jag välja imorgon då alltså? Nej, jag har inte valt sedan i början
Då återkommer jag med tema ikväll, blev precis inringd på jobbRätt uppfattat! skriv gärna upp dig på listan också
Självklart!Puttar upp tråden och undrar om det är ok att joina? Jag behöver sparka igång mig själv och fota lite nytt.
Självklart!