Skinnsäten eller skinnöverdrag till sätet fungerar! Kommer aldrig någonsin köpa en bil med syntetsäten igen. Efter att biljävlarna gett mig elchocker halva livet så köpte jag en med skinnsäten och tadaa, bilen stöter inte på mig längre :D

Skinnsäten eller skinnöverdrag till sätet fungerar! Kommer aldrig någonsin köpa en bil med syntetsäten igen. Efter att biljävlarna gett mig elchocker halva livet så köpte jag en med skinnsäten och tadaa, bilen stöter inte på mig längre :D
Jag har skinnsäten nu - ändrade ingenting...

Jag får också det titt som tätt, och jag avskyr det. Verkligen avskyr. Jag vägrar ha kläder som ens liknar fleece, för då blir det sju tusen gånger värre. Började mest i stallet, typ när jag stod och ryktade (och hade fleecetröja på mig :cautious:), men sen jag fick körkort märkte jag att det hände även med bilen. Kan dock inte minnas att det hände mig innan jag fick körkort/övningskörde, men jag åkte ju mycket bil då också. Efter att ha läst tråden kanske det vore värt att känna sig skitig och otvättad och inte tvätta håret varje dag för att se om äckel-stötarna försvinner? Jag rider ju nästan varje dag, så jag vill annars gärna tvätta håret för att slippa lukta ridhjälm/gammalt stallskåp. :wtf:

Om du inte vill/kan finna grundproblemet till potentialskillnaden med en voltmeter för att sedan åtgärda det, så är ett motstånd på t.ex 1MΩ en - om än inte så snygg, men ändå - workaround.

(storleken på motståndet har i detta fall en mycket måttlig betydelse)

Har samma problem, men det började för ett par veckor sedan så jag misstänker det beror på vädret/luften/magi eller liknande. Gnistorna går ofta att se, blåa och snabba :p

Åh! Inte bara jag. Det upphörde med nya bilen. Skinnsäten i nya. Hmmm... Min man hade inte problem med gamla bilen. Bara jag.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 292
Senast: Enya
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 141
Senast: Migo
·
Hästmänniskan Hej! Jag är en 21-årig tjej som är enormt enormt ridsugen igen, men vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga som återfallsryttare...
Svar
8
· Visningar
2 709
Senast: Ramona
·
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
9 294
Senast: dobbis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar