Jag älskar varuprover. När jag ska lyxa till vardagen så har jag t.ex. en liten burk/låda i badrummet där jag förvarar dessa och väljer ut något med jämna mellanrum!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dom tidningarna jag har fått denna vecka är Topphälsa och Damernas värld, båda var nästan dubbelt så tjocka innan jag hade tagit bort varuproverna (typ 3 per tidning).I vilka tidningar får man varuprover?
När ni får ett varuprov, t ex ett trosskydd, en ansiktskräm (sån där som bara rymmer någon ml som man måste klippa upp) eller parfym, använder ni det?
Jag blir tokig på alla krämer i såna där små provförpackningar som jag får hem, många spar jag av någon anledning, men tror aldrig jag har använt någon. Jag har en hel låda med saker som jag ska prova på "någon annan gång" Är det vanligt att man använder dem?
Om jag får små parfymflaskor från något (för mig) attraktivt märke så kan jag använda dem.
Så buke, vad gör ni med alla dessa prover?
När ni får ett varuprov, t ex ett trosskydd, en ansiktskräm (sån där som bara rymmer någon ml som man måste klippa upp) eller parfym, använder ni det?
Jag blir tokig på alla krämer i såna där små provförpackningar som jag får hem, många spar jag av någon anledning, men tror aldrig jag har använt någon. Jag har en hel låda med saker som jag ska prova på "någon annan gång" Är det vanligt att man använder dem?
Om jag får små parfymflaskor från något (för mig) attraktivt märke så kan jag använda dem.
Så buke, vad gör ni med alla dessa prover?
Vad för prover då? Helosansalva och Idominsalva?De borde ha fler prover i hästtidningar. Förstår inte att de inte tänker på vilken bra målgrupp.
Vad för prover då? Helosansalva och Idominsalva?