Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Min sambo har köpt sin första kostym. Men nu undrar han hur han ska hänga den på galgen så att pressvecken bibehålls?
Svar
2
· Visningar
15 658
Senast: anna_panna
·
Äldre Var ute och gick för ett par dagar sedan och har nu fått början på skavsår under båda hälarna. Det ömmar och är lite vitt (början till...
Svar
2
· Visningar
525
Äldre Jag har flyttat till ett hus på landet för några månader sedan. Har tyckt mig se någon kvällstid i skogsbrynet ganska nära huset, men...
7 8 9
Svar
176
· Visningar
20 862
Senast: aprilmaj
·
Äldre Jag är relativt nyinflyttad i ett område där vi har en förening/samfällighet som äger grönområde samt vägen vi bor på. Vi är ca 10-11...
Svar
7
· Visningar
1 097
Senast: Amha
·
Äldre Nu ställs saken på sin spets igen. Hur ska vi i framtiden agera för att förhindra dylika förluster av människoliv. Spanien, Italien...
10 11 12
Svar
226
· Visningar
9 761
Äldre Jag är med i gruppen Trädgårdsliv på fb. Bra grupp med full aktivitet just nu...så mycket aktivitet att mitt flöde baaaaaara handlar om...
Svar
13
· Visningar
877
Äldre Har ni upplevt att ni blivit blåsta på en bilverkstad? I samband med service eller reparationer? Har precis varit med om det här för...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 908
Senast: Myzan87
·
Äldre Missade det ( jag vet jag är klantig) och betalade några dgr försent, den skulle varit inne den 15 och jag betalade nu ikväll. Vad...
Svar
9
· Visningar
7 690
Senast: Red_Chili
·
Äldre Jag har en tand med påbörjad rotfyllning. Dom har borrat ur men inte allt än, och sedan lagat tillfälligt. Jag är extremt rädd och...
2 3
Svar
41
· Visningar
33 085
Senast: Gammeln
·
Äldre Jag ska iväg på sittning med tema midsommar om en timma. Har ett par snygga sandaletter med ljusbrunt läder och kilklack. Tillsammans...
Svar
13
· Visningar
5 093
Senast: Araminta
·
Äldre Ursäkta en korkad fråga men jag vill ha det här helt rätt, så jag frågar. Jag har tidigare år bara behövt skriva under min deklaration...
Svar
1
· Visningar
1 467
Äldre Nån som har köpt något därifrån? Fick ni betala tull? Hur tusan vet man om man kommer åka på tullavgift? Vill beställa en gul...
Svar
11
· Visningar
6 217
Senast: Hazel
·
Äldre Min sambo svarar aldrig när det ringer från nummer som kan antas är telefonförsäljare. Sen blir han arg för att de ringer hela tiden...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 476
Senast: JeayL
·
Äldre På lördag ska jag och sambon laga middag till en person som en födelsedagspresent. Det blir 4 rätters och jag står för desserten som jag...
Svar
19
· Visningar
6 502
Senast: Aliche
·
Äldre Hej! Jag och min sambo ska gifta oss i juli och jag har tänkt att vi skulle önska oss presentkort på Ikea av gästerna, jag undrar bara...
Svar
5
· Visningar
1 217
Senast: Andromedae
·
Äldre Idag är det världsbokdagen och då måste vi ju prata böcker! Vilken är världens bästa bok enligt dig? Min bästa bok är "Andarnas hus" av...
Svar
19
· Visningar
1 106
Senast: Io
·
Äldre Åh! Dumma mig! Jag fick 500g Hjortfärs av en vän igår (hon hade fullt i frysen). Hon hade med sig den till stallet igårkväll (vid 19)...
Svar
14
· Visningar
1 387
Senast: sjoberga
·
Äldre Jag ska flytta till annan ort 24mil bort för arbete men planerar att åka hem lediga helger (jobbar en helg månad) och kommer att ha kvar...
Svar
9
· Visningar
2 348
Senast: Nemo
·
Äldre Jag ska köpa en cykel, framförallt för konditionsträning av hundarna (whippetar). Vi har en varierande skog för cykling, allt från...
2
Svar
37
· Visningar
2 732
Senast: labb
·
Äldre Surfade lite runt på nätet och hamnade på en intressant hemsida...
Svar
3
· Visningar
591
Senast: Manji
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama