Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag ska ge bort vinglas i födelsedagspresent senare i veckan. Tänkte att det vore trevligt att ge bort en flaska vin tillsammans med...
Svar
16
· Visningar
1 631
Senast: Crossline
·
Äldre Ni som varit i Florida i November, hur är vädret där då?
Svar
7
· Visningar
1 010
Senast: hastflicka
·
Äldre Vi kommer åka från Leksand-Kolmården (Norrköping) stanna där en natt,sen åka vidare ner till Helsingborg dagen efter för att hälsa på...
Svar
5
· Visningar
765
Senast: FrDrake
·
Äldre Var gör ni av överkast och kuddar när sängen används?
2 3 4
Svar
64
· Visningar
3 281
Senast: Raderad medlem 19815
·
Äldre En klubb bestämmer sig för att handla profilkläder hos ett företag. Enligt överenskommelsen ska klubben betala en avgift för schablon...
Svar
17
· Visningar
1 715
Äldre Har en idé om att ge bort ett litet "Survivalkit" i studentpresent och behöver lite hjälp samt inspiration! Minns en del grejer själv...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 669
Senast: Wysiwyg
·
Äldre Jag har blivit inbjuden till min systerdotters konfirmation och funderar kring det här med present. Vad sjutton ger man?? Jag känner...
Svar
14
· Visningar
2 168
Senast: tolksele
·
Äldre Jag menar alltså sådana små strumpor som är skurna så att de går upp ett par centimeter över tårna bara, nästan ingenting alls på...
Svar
5
· Visningar
2 841
Senast: Mineur
·
Äldre Jag upptäckte en stor vattenskada i vägg och tak i köket i april 2014 som jag omgående anmälde till hyresvärden. Jag har legat på och...
2
Svar
20
· Visningar
2 276
Senast: Korall
·
Äldre Jag har kommit fram till att det har blivit lite för dyrt att hela tiden köpa bullar så nu vill jag få recept på era godaste...
2
Svar
31
· Visningar
2 505
Senast: Trott
·
Äldre Vi gifter oss i juni och jag ska byta till hans efternamn, men känner mig lite osäker på om jag vågar skicka in papperna redan nu...
Svar
12
· Visningar
14 054
Senast: Mirtai
·
Äldre Ja, jag ska skicka efter offerter :angel: men tänkte att ni kanske har någon hum om vad det kan tänka sig att kosta. Vill anlita en...
Svar
0
· Visningar
447
Senast: kolblakkur
·
Äldre Då och då startar jag trådar om mjölkfria alternativ och får alltid så bra svar så jag gör en favorit i repris och startar en tråd :)...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 665
Senast: Trani
·
Äldre Vilka områden bör man undvika? Vilka är bra? Vilka orter utanför Gbg funkar bäst för pendling? Och framför allt: Hur får man enklast...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 487
Senast: marengo
·
Äldre Jag har aldrig varit där, är det intressant/roligt även om man är vuxen?
2
Svar
23
· Visningar
2 458
Senast: Smulu
·
Äldre Ska flyga till Paris nästa vecka, och kom precis på att jag inte vet hur det funkar om man behöver ha med sig mediciner :confused: Är...
Svar
6
· Visningar
999
Senast: marengo
·
Äldre Om man har lite degigare större lår så får man gärna skavsår när man går i klänning barbent. Någon som känner igen sig och har något bra...
2 3
Svar
40
· Visningar
6 189
Senast: Crossline
·
Äldre Kan det på något sätt bli strul med till exempel olycksfallsförsäkring om jag väljer att inte ta malariaprofylax trots att läkare...
Svar
6
· Visningar
842
Senast: cherie
·
Äldre Nu när tulpanerna är så fina här, kom jag att tänka på att det måste vara underbart i Holland! Någon som varit i Holland och sett...
Svar
0
· Visningar
406
Äldre Tappade bort mitt körkort igår.. har beställt hem en blankett så jag kan ansöka om nytt. Det jag undrar över är bilden, kan man ta den...
Svar
15
· Visningar
1 461
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Kattraser bomba mig med info
  • Målbilder för trubbnosar.