Universeum

Dom hade en mekanisk dressyrhäst när jag var där. Det var kul, var typ jag och 10 småbarn i kön. Men annars är det absolut lite småkul där annars som vuxen..inte så att man går flera gånger men definitivt värt ett besök.
Samma här! Min make skämdes lite där jag stod i kön omgiven av småungar:D

Jag var gymnasieguide där för några år sedan på akvarium delen (som är min favorit) och jag hann inte tröttna på två veckor veckor.
På min tid fick man inte klappa rockorna så kolla om det är okej innan du gör det.

Liknande trådar

Hemmet Blev lite inspirerad av min andra tråd här :rofl: Jag är verkligen ingen expert men tycker det är roligt när man går från start och...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 291
Senast: Pilot
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 021
Senast: Mabuse
·
Samhälle Vår befolkning blir allt äldre, och friskare, vilket är väldigt roligt! Samtidigt fyller vi inte på i samma utsträckning som tidigare...
9 10 11
Svar
205
· Visningar
6 327
Senast: EZMK
·
Kropp & Själ Av "anledning" började jag fundera på saken. Hur ofta brister du som vuxen ut i gråt? Ibland? En gång per år? En gång i veckan? Aldrig...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
2 943
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar