Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då är jag med dig och @Hedinn om vi kan vara fler i den skrubben!Jag är med @Hedinn - finns det nån annan som kan så betalar jag gärna, är helt ointresserad av både träslöjd och syslöjd.
Det känner jag igen mig i, att viljan går efter behoven och sånt som inte ”behövs” inte händer och inte tänder något intresse.Jag är händig på så sätt att jag inte är rädd att hugga i och göra saker, och att jag gärna försöker själv. Men jag är ingen snickare eller bilmek. Jag kan manövrera såg, skruvdragare, symaskin, gräsklippare. Jag kan byta däck (hjul) och lampor på bilen. Jag kan rensa avlopp, tapetsera, måla, byta strömbrytare och eluttag. Med mera. Och jag räds inte att lära mig nya saker. Jag gör det jag behöver för husbehov kan man säga.
Sådan precision saknar jag också helt!Då är jag med dig och @Hedinn om vi kan vara fler i den skrubben!
Min ohändighet är på nivån att jag är bra på att laga mat, men ska något hackas eller skäras blir det FULT. Och baka kan jag inte för jag blir förbannad för att jag måste följa recept (=det krävs någon form av precision för att kunna mäta upp rätt) och då blir jag förbannad och gör som jag själv vill med kaos som följd.