Och jag trodde på allvar att alla hade överkast.. Att det var standard i en bäddad säng.
Oh nej jag är glad om jag orkar bädda
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag trodde på allvar att alla hade överkast.. Att det var standard i en bäddad säng.
Aha.. Jag tycker nog att sängen inte är bäddad innan överkastet är på.Oh nej jag är glad om jag orkar bädda
Jag har aldrig ägt ett i hela mitt 56-åriga liv. Så det varierar nog stort.Och jag trodde på allvar att alla hade överkast.. Att det var standard i en bäddad säng.
Där ser du fördelen med att folk svarar i alla möjliga trådar; nu har du vidgat dina vyer lite. Alla bäddar inte. Eller använder överkast. Eller prydnadskuddar.Och jag trodde på allvar att alla hade överkast.. Att det var standard i en bäddad säng.
men jösses.
Är skrubb en så dålig idé?
Nej jag ska genast bygga en, för hade jag haft det i anslutning till sovrummet hade tanken förmodligen aldrig slagit mig att använda den eftersom jag är född igår.
Nej jag ska genast bygga en, för hade jag haft det i anslutning till sovrummet hade tanken förmodligen aldrig slagit mig att använda den eftersom jag är född igår.
Överkast ser jag bara på hotell...Och jag trodde på allvar att alla hade överkast.. Att det var standard i en bäddad säng.
Jag lägger dem på en stol bredvid sängen. Du hade inte plats för stol? Hur har du rummet möblera? Finns det ngn möbel du kan lägga dem på? Annars finns garderob?
Eller har du säng med plats under?
Jag tycker mest det börjar bli rekord i stingslig TS som inte accepterar någon typ av svar alls.
Har heller aldrig haft överkast men kuddöverskottet passas till soffan vid sänggående. Å andra sidan har vi sovrum, vardagsrum och kontor som allt-i-ett.
Jag har av just förvaringsbiten bojkottat överkast. Om jag har gäster och sängen ska se respektabel ut så slänger jag på en filt. När jag hade överkast så la jag det på en stol i sovrummet. I Portugal har jag det vid fotändan, men där fungerar det även som extra täcke om det är kallt. Mina föräldrar har någon typ av överkasthängare, ser nästan ut som en sadelbock. Det kanske kan vara något?
Jag har noll förståelse för folk som svarar utan att ha något att tillägga. Har precis lagt ner en hel del tid och pengar på att göra riktigt fint i sovrummet, då känns förslag som soptunnan extremt onödiga, mer än i vanliga fall. Uppenbart använder jag båd överkast och kuddar, och vill ha förvaringstips. VARFÖR VARFÖR VARFÖR måste folk som inte använde, inte är intresserade, inte har något att tillföra svara?!
Jag har noll förståelse för folk som svarar utan att ha något att tillägga. Har precis lagt ner en hel del tid och pengar på att göra riktigt fint i sovrummet, då känns förslag som soptunnan extremt onödiga, mer än i vanliga fall. Uppenbart använder jag båd överkast och kuddar, och vill ha förvaringstips. VARFÖR VARFÖR VARFÖR måste folk som inte använde, inte är intresserade, inte har något att tillföra svara?!
Nu är ju det här ett öppet diskussionsforum och man kan faktiskt inte säga åt folk vad de får och inte får svara. Att försöka uppfostra och/eller säga till andra vad de får och inte får säga är tämligen otrevligt.
Moderatorerna är de som håller ordning i trådarna.
Jag har bara undanbett mig svar som inte tillför något, samt frågat efter nyttan med dem. Jag tycker att skratta åt min fråga och mina bäddvanor är oartigt, agerar därefter.
Jag tycker att det är intressant att få veta varför man använder överkast eftersom jag själv aldrig gjort det i mitt liv. Det fick du ju svarat på dessutom. Det är inte så att ett diskussionsforum enbart är till för TS. Man får räkna med att andra har funderingar i ämnet som kanske inte är ett direkt svar på frågan.
Fast du kan inte styra tråden även om du startade den. Och jag ser inte att någon här har skrattat åt vare sig din fråga eller dina bäddvanor?!
Jag skrattar snarast åt mig själv som är för slö att dona med överkast odyl. Vill man ha överkast så har jag inget emot det, jag anser att det är en smaksak som jag verkligen inte lägger någon värdering i.
Dra in taggarna, det är faktiskt ingen som förlöjligar dig.
Antar att TS tex inte gillade svaret att man kan slänga det i soptunnan.Fast du kan inte styra tråden även om du startade den. Och jag ser inte att någon här har skrattat åt vare sig din fråga eller dina bäddvanor?!
Jag skrattar snarast åt mig själv som är för slö att dona med överkast odyl. Vill man ha överkast så har jag inget emot det, jag anser att det är en smaksak som jag verkligen inte lägger någon värdering i.
Dra in taggarna, det är faktiskt ingen som förlöjligar dig.