Och plötsligt förstår jag vart mitt plötsliga behov av kanelbullar kom ifrån...tack...tack...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ge... bort? Är du tokig mänska?!Tack för tipset, denna kladdkaka är nu bakad och ska nu vidare till sambons jobb för att de ska få den till eftermiddagsfika.
Jag är inte så förtjust i kladdkaka. Föråt mig på det i tonåren
Men hallå Hallå HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅ mandelmassa är jättevidrigt.
Finns det ingen som helst anledning till med dagens jäst och speciellt inte med söta degar om man låter bunken med degen i stå lite varmt och övertäckt. Då är degen är liksom färdigjäst efter 45 min-1 timme. Sen när man gjort bullarna så täcker man över dem igen och låter dem jäsa ungefär samma tid som de gjorde i degform.
Kan meddela att kakan hade strykande åtgång, fler är beställda.Ge... bort? Är du tokig mänska?!
Lätt värt det(Min ibs lär inte bli glad )
Jag bakade också den idag hade den dock för länge i ugnen så det blev mer mjuk kaka än kladdkaka men jag tycker den blev god ändåNu bakas det kanelbullekladdkaka här passar på då gubben är i danmark så det blir mer till mig (Min ibs lär inte bli glad )