R
Raderad medlem 94602
Ja ungar kan verkligen bete sig mycket olika hemma och "borta" och beroende på vem som ser och inte ser.Visst finns ouppfostrade barn, men även skapligt uppfostrade kan röra till det....
Då är det bra om andra vuxna (som SER när barnen INTE uppför sig!) kan ryta i
Sonens bästis kommer från ett hem med absolut uppfostran och sunda värderingar. Han är ett ljus hemma. Men här....jösses. De två kan ge mig hjärnblödning. Nu är det helt ok för hans föräldrar och mig att säga till varandras barn. Men ibland får jag höja rösten rejält då de spelar upp varandra ordentligt.
Sen har vi motsatsen. En annan kompis till sonen vars föräldrar vi umgås med en del. Här är det high Life. Jag blir helt matt av att vara där på en fika hemma hos dom. Det tog lång tid innan de vågade låta sin son vara här längre stunder tex en eftermiddag ensam. De trodde helt ärligt att han skulle riva kåken. Men killen är ett föredömme i uppförande!!! Helt underbar! Tackar för maten, dukar bort, plockar undan efter lek, ber artigt om lov om det är något och inte alls högljud eller stökig. De tror mig knappt när jag berömmer deras son när han är här.