J*VLA UNGAR **långt**

Sv: J*VLA UNGAR **långt**

Det där låter inte alls kul!! Stackars pållarna! :mad: Förstår att du blev arg!

Men det är sant det du skriver, att det inte är ungarnas fel! Bättre att förebygga och undervisa/berätta än att skälla i efterhand tycker jag. Bra ny regel!

Var det samma ungar som tog in din häst och borstade?? :eek:

Sv: J*VLA UNGAR **långt**

Jag håller med om att de faktiskt BORDE förstått bättre - men det är lätt att säga själv och i efterhand.

De behöver ju faktiskt inte ha någon som helst koll på hur saker och ting ska vara sorgligt nog, och då anser inte jag att det är tjejernas fel.

Men som sagt, att bara strunta i den bortsprungna hästen är minst sagt oansvarigt, även av en 12-åring.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
2 148
Senast: ameo
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 083
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 758
Senast: Lavinia
·
Ekonomi & Juridik Jag har försökt googla, men hittar inget riktigt tillämpligt och tänker att här inne finns ganska mycket erfaret hästfolk som brukar ha...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
10 263
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025